gratis vakliteratuur
Moderator:Beheerders
-
Re:gratis vakliteratuur
1 woord: GEWELDIG!!
ben alleen bang dat deze dude weer snel verdwijnt, ivm. copyrights. Als ie gepakt word...
ben alleen bang dat deze dude weer snel verdwijnt, ivm. copyrights. Als ie gepakt word...
pffffffffffffffffffffffffff, al die bladen scannen of digitaal fotograferen...... waar je zin in hebt

Wel leuk voor ons ;D ;D ;D
dusssss©

Wel leuk voor ons ;D ;D ;D
dusssss©
Leuk hoor deze zgn. "vakliteratuur". Na openen heeft hotvideo_nl.exe
zich blijkbaar gesettled. Heb al het e.e.a. proberen te wissen/blokkeren maar kun jij me nu vervolgens vertellen hoe ik deze ellende van mijn PC afkrijg?
Geloof dat ik na "n half uurtje verder bevrijd ben van hotvideo. Had "t kunnen weten gezien de titel van de site ... kan nu eindelijk gaan biken
oftewel "get ready to ride"

lavasoft heeft een programma voor dat soort dingen, adaware wacht ik, even met google zoeken.Sita schreef:
[
Leuk hoor deze zgn. "vakliteratuur". Na openen heeft hotvideo_nl.exe
zich blijkbaar gesettled. Heb al het e.e.a. proberen te wissen/blokkeren maar kun jij me nu vervolgens vertellen hoe ik deze ellende van mijn PC afkrijg?
lavasoft heeft een programma voor dat soort dingen, adaware wacht ik, even met google zoeken.
Bedankt voor de tip! Heb "t er al uitgemieterd maar wellicht nuttig voor een volgende keer.
Groet,
Sita

Spy-bot is nog beter ga eerst maar eens zoeken met ad-aware en dan met spy-bot, vind je meestal nog het een en ander.
This is InZane ;D
-
Chicks with dicks?? ??? ::) :-X
Ruff Ryder schreef:
Chicks with dicks?? ??? ::) :-X
Nee, chokes on dick, das iets heeeeeeel anders.
Wat doet dat programmatje eigenlijk? Kan dat kwaad? ???
Zit dat er ook al als ik 1 keer die site geopend heb?
Zit dat er ook al als ik 1 keer die site geopend heb?