VERKOCHT / 1994 Breezer Thunder / VERKOCHT
Moderator:Beheerders
DE BREEZER IS VERKOCHT

Re:1994 Breezer Thunder
wat een enorme prachtfiets!
Door zijn stijle geometrie is deze perfect voor singletrack werk, echt een mooi ding! jammer dat ik al verschijdene fietsen heb!
Doe hem niet voor weinig weg!
Door zijn stijle geometrie is deze perfect voor singletrack werk, echt een mooi ding! jammer dat ik al verschijdene fietsen heb!
Doe hem niet voor weinig weg!
Mij is ie te groot, en ik vind 1 Breezer voorlopig genoeg.. daar niet van
Vraagprijs; ik zou denken ergens tussen de 450-850 euro (naar mate de staat, kan er op de foto"s wel wát uit halen, maar niet alles).

Vraagprijs; ik zou denken ergens tussen de 450-850 euro (naar mate de staat, kan er op de foto"s wel wát uit halen, maar niet alles).
Urnyke schreef:
...jammer dat ik al verschijdene fietsen heb!
Joh??

Ik ken hem! Die fiets dan!
Als het de mijne was zou die tussen de 600 en 700 moeten opbrengen. Maar ja met van die nostalgische WTB remmen erop (zijn waarschijnlijk alleen al voor 100 euro te verkopen) ga ik naar Jeroens zijn bovengrens!
Misschien beter op een Duitse Site te zetten, NL is hier nog niet aan toe!
Als het de mijne was zou die tussen de 600 en 700 moeten opbrengen. Maar ja met van die nostalgische WTB remmen erop (zijn waarschijnlijk alleen al voor 100 euro te verkopen) ga ik naar Jeroens zijn bovengrens!
Misschien beter op een Duitse Site te zetten, NL is hier nog niet aan toe!
@Dubbelop: wow hoe groot ben jij man? dat gaat toch ruim naar de 2 meter ?

He Marten,
Nu had ik mezelf eigenlijk toegezegd om geen nieuwe (extra) fietsen meer te kopen, maar dit is toch wel weer een mooie!!!
Als je er echt van af moet, dan wil ik er zeker over denken, maar zoals anderen al zeggen: beter te kijken bij onze duitse buren, die houden er ook van en geven er graag geld voor....
succes!
Coen
Nu had ik mezelf eigenlijk toegezegd om geen nieuwe (extra) fietsen meer te kopen, maar dit is toch wel weer een mooie!!!
Als je er echt van af moet, dan wil ik er zeker over denken, maar zoals anderen al zeggen: beter te kijken bij onze duitse buren, die houden er ook van en geven er graag geld voor....
succes!
Coen
Echt een prachtfiets dubbelop...
GT dude schreef:
@Dubbelop: wow hoe groot ben jij man? dat gaat toch ruim naar de 2 meter ?![]()
Dat is nou juist het rare: ik ben 1.83 meter met een binnenbeenlengte van 90 cm. De bovenkant van mijn zadel staat (gemeten vanaf bovenkant pedaal in de onderste stand) op 100 cm. Bij mijn bb-lengte zou circa 95 cm "normaal" zijn, maar dan nog is de fiets eigenlijk te laag. Ik ben dus een van die mensen die een echte 21 of 22 inch MTB zou kunnen gebruiken.
Ter vergelijking: ik heb een Santos hybride gekocht met een 60 cm. frame en een bovenbuis van eveneens 60 cm. En die verhoudingen zijn vele malen beter.
Marten
Zou je frame/vork los kwijt willen ?
Steelboy schreef:
... maar zoals anderen al zeggen: beter te kijken bij onze duitse buren, die houden er ook van en geven er graag geld voor....
Prima plan, kun je suggesties doen voor goede verkoopsites? Een soort Schmutzige Seiten Punkt DE, zal ik maar zeggen?

Marten
dubbelop schreef:
[Steelboy schreef:
... maar zoals anderen al zeggen: beter te kijken bij onze duitse buren, die houden er ook van en geven er graag geld voor....
Prima plan, kun je suggesties doen voor goede verkoopsites? Een soort Schmutzige Seiten Punkt DE, zal ik maar zeggen?![]()
Marten
Mail me ff en ik help je wel opweg

En nog bedankt , daar gaat een mooie fiets naar Moffrika wegens prijsinflatie :"(
Hier had hij de kans met liefde zijn dagen op de Veluwe te slijten, nu verdwijnt hij in het Teutoonse geweld
Mijn week is nu helemaal naar de k...
Hier had hij de kans met liefde zijn dagen op de Veluwe te slijten, nu verdwijnt hij in het Teutoonse geweld

Pino schreef:
En nog bedankt , daar gaat een mooie fiets naar Moffrika wegens prijsinflatie :"(
Hier had hij de kans met liefde zijn dagen op de Veluwe te slijten, nu verdwijnt hij in het Teutoonse geweld![]()
Stil maar, zoet maar, alles komt goed....... Eerst maar eens kijken of het gras bij de buren echt groener is. En trouwens: aan deze kant heeft nog niemand een bod gedaan

ik heb hetzelde probleem, ben 2 meter >:(
dubbelop schreef:
[Pino schreef:
Hier had hij de kans met liefde zijn dagen op de Veluwe te slijten, nu verdwijnt hij in het Teutoonse geweld![]()
Stil maar, zoet maar, alles komt goed....... Eerst maar eens kijken of het gras bij de buren echt groener is. En trouwens: aan deze kant heeft nog niemand een bod gedaan![]()
OK dan 250 euri

dusssss©
BOSS schreef:
OK dan 250 euri![]()
![]()
dusssss©
Mag ik hem schoppen Jongens??
bij deze, schoppen!
www.mtb-news.de , die duitsers snappen te minsten dat dit geld waard is, en nog veel meer wordt!
www.mtb-news.de , die duitsers snappen te minsten dat dit geld waard is, en nog veel meer wordt!
HUH???
probeer ik die jongen van een oud beessie af te helpen is het weer niet goed
Er ligt iig een "autochtoon" bod, ik probeer gewoon ons erfgoed binnen de grenzen te houden. :P :P
dusssss©
probeer ik die jongen van een oud beessie af te helpen is het weer niet goed

Er ligt iig een "autochtoon" bod, ik probeer gewoon ons erfgoed binnen de grenzen te houden. :P :P
dusssss©
Inmiddels ligt er per mail een bod (gewoon hier uit NL) van 450 Euro. Even afwachten wat "Duitsland" doet.
Marten
Marten