morgen willingen
ma di wo todtnau
shift, pervert und mr bratwurst himself, inzane
zane!
Kort roadtripje
Moderator:Beheerders
Re:Kort roadtripje
Wish I could be there.
Have phun!
Have phun!
gutentag, live aus bwbwbwbwbwbwb
bwb starts getting extremer and extremer. dik lachen dus
dikke tjow, jullie liefste mod, zane
bwb starts getting extremer and extremer. dik lachen dus
dikke tjow, jullie liefste mod, zane
ende ook die grußen von shift...
walhalla hier weer. mooi weer, fijne baan. niks stuk nog. dat nieuwe lompe drop-jump ding is wel te doen, maar landen is nog lastig in die troep die half af is...
dikke tjow
walhalla hier weer. mooi weer, fijne baan. niks stuk nog. dat nieuwe lompe drop-jump ding is wel te doen, maar landen is nog lastig in die troep die half af is...
dikke tjow
yoho
bwb is dustyyyyy, damn how slippery......
hot news (maybe) beast staat op de nieuwe bwb flyer en de b2b stickers hebben hun intrede ook gedaan
yane
bwb is dustyyyyy, damn how slippery......
hot news (maybe) beast staat op de nieuwe bwb flyer en de b2b stickers hebben hun intrede ook gedaan
yane
b2b stickers zijn riel.
und wieder zuruck, wie n bruut mooie 2004 bwb (incl geilwijf) flyer wil hebben, mail me maar ff, hijs de moeite waard haha..
de parcoursen beginnen serieus definitieve vormen aan te nemen, maar de shit moet nog extremer sneller en "veiliger" worden voor komend seizoen. voor een ieder is er wat, dat mag ik wel, de sfeer is goed en de ouwe lui in de lift zijn ook wel grappig
tjow, zane
de parcoursen beginnen serieus definitieve vormen aan te nemen, maar de shit moet nog extremer sneller en "veiliger" worden voor komend seizoen. voor een ieder is er wat, dat mag ik wel, de sfeer is goed en de ouwe lui in de lift zijn ook wel grappig
tjow, zane