Re:Deze zomer.... toeval of?...........
Moderator:Beheerders
- PinoMEISSIE
En wat voor een weer het ook is, het is nooit goed!
Wel, nu is het goed.
Mwa als alle verzekeringsmaatschappijen zeggen dat het broeikaseffect nu al begonnen is (die bestaan natuurlijk al heel lang, dus zij zullen het ook wel weten) dan zullen zij het zowiezo merken en hun klanten in de portemonee
.
Maar dit weer hoort gewoon bij natuurlijke schommeling denk ik, maar kijk niet raar op als er eind Augustus en september een hele plens regen op Europa valt net zoals vorig jaar met al die overstromingen.

Maar dit weer hoort gewoon bij natuurlijke schommeling denk ik, maar kijk niet raar op als er eind Augustus en september een hele plens regen op Europa valt net zoals vorig jaar met al die overstromingen.
Zalig weer, en het is gewoon een mooie zomer. dat het klimaat niet veranderd zeg ik niet. maar van mij mag het nog wel ff duren

Het klimaat idd verandert!
nu kan het er ook aanliggen dat ik nederland heb verlaten en op sardinie zit :P
overdag graadje of 43 en snachts nog tegen de 30. Als je dan ook nog eens alle mooie vrouwen bekijkt die er hier rondlopen is het bijna onmensleijk
maar hier ist echt wel beter uit te houden omdat je n lekker zeewindje hebt en t minder benauwd is.
dus deze klimaatverandering is wel welkom :P
nu kan het er ook aanliggen dat ik nederland heb verlaten en op sardinie zit :P
overdag graadje of 43 en snachts nog tegen de 30. Als je dan ook nog eens alle mooie vrouwen bekijkt die er hier rondlopen is het bijna onmensleijk

maar hier ist echt wel beter uit te houden omdat je n lekker zeewindje hebt en t minder benauwd is.
dus deze klimaatverandering is wel welkom :P
het is wat te warm geweest maar voor de rest is alles ok geweest voor mij

dussssssssss

vakantiefotootje
de 48.3 is langs geweest maar toen was lag ik ongetwijfeld op t strand

vakantiefotootje
de 48.3 is langs geweest maar toen was lag ik ongetwijfeld op t strand

Bij 50° C kan het vet in je lichaam gaan koken...
legion schreef:
Bij 50° C kan het vet in je lichaam gaan koken...
dat kwam eerder door alle schone vrouwkes!
maar bedankt voor de waarschuwing ik zal uitkijken, nu scheelt t dat mijn goddelijke lichaam weinig ver bevat :P
scheelt dat t daar nie zo vochtig is (t weer dan) dus t is dragelijk