Gekocht: Giant Terrago
Moderators:JJ, Beheerders
Ik heb van de week een nieuwe Giant Terrago gekocht. De editie zonder schijfremmen, verder alles hetzelfde als de versie met schijfremmen. alle onderdelen zijn van Shimano deore. Verder heb ik een MET helm gekocht, een goede standaard onder mn fiets laten zetten, bidonhouder+bidon, shirt, handschoenen, moet alleen nog schoenen kopen en eventueel bar-ends en een km-teller.
Heb een goede deal weten te maken met de fietsenmaker. En heb gisteren en vandaag een lekker stuk gefiets. Met een snelheid van ongeveer 30 km per uur. Wel wat spierpijn in de kuiten na het fietsen, maar trekt snel weer weg. Tot nu toe bevalt het prima. Binnenkort ff de bossen in en een dag naar Limburg.
Heb een goede deal weten te maken met de fietsenmaker. En heb gisteren en vandaag een lekker stuk gefiets. Met een snelheid van ongeveer 30 km per uur. Wel wat spierpijn in de kuiten na het fietsen, maar trekt snel weer weg. Tot nu toe bevalt het prima. Binnenkort ff de bossen in en een dag naar Limburg.
Re:Gekocht: Giant Terrago
Gefeli met aankoop maar sloop die standaard er aub met dezelfde snelheid er weer af!
ja...en een beetje vlug.....
- dobbel our zero
ja,
;D
;D
-
iid he
hoe vaak moet het nog zo ver KOMEN ::)
het is een schande !!!
:P
hoe vaak moet het nog zo ver KOMEN ::)
het is een schande !!!
:P
is je standaard er nou al af????
nee???
Ga jij es in de hoek staan en je heel diep schamen: en een beetje snel graag >:( >:( >:(
dusssss©
nee???
Ga jij es in de hoek staan en je heel diep schamen: en een beetje snel graag >:( >:( >:(

dusssss©
haha, nee en die gaat er ook niet af ook niet. Ik snap jullie wel overigens, maar ik vind een vaste standaard makkelijker dan de mobiele winkel dingen.
Wat mobiel/vast, maakt geen zak uit, gewoon die standaard eraf en dat gat heel snel dichtlassen! (Alhoewel dat frame/lastechnisch gezien niet zo slim is) :P
Je zal niet de eerst zijn die juist dankzij een stander op de plaat gaat.... en dan heb ik het nog niet over het gewicht en de cheape constructie van de meeste van die dingen... (uit elkaar rammelen, betonrot). Tenzij het een Shimano XTR stander is natuurlijk...

haha, nee en die gaat er ook niet af ook niet. Ik snap jullie wel overigens, maar ik vind een vaste standaard makkelijker dan de mobiele winkel dingen.
ga jij eens snel je mond spoelen....
-
Staat ook zo cool,zo"n standaard

- King Zeus @ DirtE19
ik kon ff nie volge, standaard is bij ons poot, pikkel, ...
En maak dat die deraf is!!! je zult de nadeden er nog wel van inzien...
En maak dat die deraf is!!! je zult de nadeden er nog wel van inzien...
Hoezo? Een mountainbike met een standaard Ãs geen mountainbike! Ha!

Doe er dan meteen maar een bel op.........
En een bagagedrager
-
spartborden
Mobiel alarmsysteem! :P
Dynamo voor je voor en achterlicht...
-
Je gaat toch niet onverlicht MTB-en? :P
Preciezzz...
-
vooral handig bij "t downhillen.... ;D
He en snelbinders en jasbeschermser natuurlijk niet vergeten
- @sph@ltdude
- Contacteer:
En vergeet je elleboogbeschermers niet, het is link in het bos hoor.
[sub]Nee serieus die standaard MOET eraf. Het is helemaal niet handig, je fiets tegen een muur of boom zetten is veel handiger.[/sub]
[sub]Nee serieus die standaard MOET eraf. Het is helemaal niet handig, je fiets tegen een muur of boom zetten is veel handiger.[/sub]
-
ADMIN MODUS: Vind dat het niveau nu wel heel erg laag is, stop met kinderachtig doen en scheer je weg!