Fietsgigant

Cross country fietsen: nieuwtjes, vragen, vergelijkingen, koopadvies, etc.

Moderators:JJ, Beheerders

Gesloten
Lepman
Fietsgigant

Bericht door Lepman » zo aug 10, 2003 9:32 pm

Uitslag vorig onderwerp: ik ga de B1 Bombus aanschaffen. Iedereen bedankt voor zijn/haar advies!
Nu de vraag...waar?
Op de site van fietsgigant staan prijslijsten die een stuk schelen met de adviesprijzen van de desbetreffende dealers. Heeft iemand ervaring met deze winkel? Kloppen de prijzen, hebben ze veel op voorraad, garantie ok?
Ik moet een eind rijden als ik m daar ga kopen dus moet wel zeker weten dat het een bonafide zaak is.
Alvast bedankt.

Quido

Re:Fietsgigant

Bericht door Quido » ma aug 11, 2003 4:47 pm

NOOIT DOEN!!!!!!!!!!!!!
service is klote, als je die al krijgt, garantie no way. kijk er mee uit. Ze hebben mooie praatjes, maar als het er werkelijk op aankomt, moet je niet op hen rekenen. Ga liever voor een erkende dealer, die weet wat hij verkoopt, en kan je de service en garantie geven die je nodig hebt. Is misschien wat duurder, maar je krijgt er veel meer voor terug.

baquelappe

Bericht door baquelappe » ma aug 11, 2003 5:48 pm

hahaha, idd. Laat ze maar eens een setje system 12.1 ontluchten, denk niet dat ze dat gaat lukken ;D

Xircuit
Contacteer:

Bericht door Xircuit » ma aug 11, 2003 6:13 pm

Ik weet nog wel een hoog maatje te staan....

mail me als je interesse hebt: Roel12ja@hotmail.com

fietsgigant

Bericht door fietsgigant » za sep 06, 2003 9:00 pm

Ik ben de eigenaar van de fietsgigant en het doet me zeer dat er zo negatief over ons word gesproken hier. Wij werken met allemaal fietsliefhebbers en krijgen vrijwel geen klachten over onze service. Zou iemand die slechte ervaringen heeft met mijn bedrijf dit aan mij willen vertellen.
Dat we iets niet zouden kunnen afstellen is het stomste gelul dat ik ooit gehoord heb. We hebben zo ongeveer de meest uitgebreide collectie mountainbikes op voorraad van heel nederland. Elke fiets zetten we eigenhandig in elkaar en we geven normale garantie. Als iemand klachten heeft heb ik graag dat ie me persoonlijk mailt ( fietsgigant@home.nl) en dan zorg ik er persoonlijk voor dat die klacht uit de wereld wordt geholpen. Verder wens ik iedereen veel fietsplezier.

fietsgigant vriezenveen
Huub

litespeed.ocoee.fs

Bericht door litespeed.ocoee.fs » za sep 06, 2003 9:07 pm

zo en nu jullie weer ;D

Lepman

Bericht door Lepman » za sep 06, 2003 9:11 pm

Tja, ik heb dus al een ATB bij een "normale" fietsenwinkel gekocht. Dit had 2 redenen:
1. Inderdaad waren de meeste reactie"s op mijn vraag negatief over uw winkel.
2. Ik heb een aantal vragen gesteld per e-mail over prijzen en dergelijke op de site van de Fietsgigant....bij u dus eigenlijk....maar dit is een maand geleden en ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen.
Ironisch genoeg geeft u nu aan dat iedereen die problemen heeft met uw winkel, per EMAIL contact mag opnemen met u. Dan zou het wel zo hoffelijk zijn deze ook te beantwoorden.....
Mijn eerste indruk was namelijk niet de beste...

fietsgigant

Bericht door fietsgigant » za sep 06, 2003 9:22 pm

mijn excuus als dat gebeurt is.
Normaal gesproken worden elke dag alle emails afgehandeld.
Ben bang dat je gemaild hebt op het moment dat we nogal last hadden van een virus (worm) daardoor zijn er en aantal e-mails verloren gegaan

Huub

legion
Contacteer:

Bericht door legion » za sep 06, 2003 10:08 pm

lep schreef:
2. Ik heb een aantal vragen gesteld per e-mail over prijzen en dergelijke op de site van de Fietsgigant....bij u dus eigenlijk....maar dit is een maand geleden en ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen.
Ironisch genoeg geeft u nu aan dat iedereen die problemen heeft met uw winkel, per EMAIL contact mag opnemen met u. Dan zou het wel zo hoffelijk zijn deze ook te beantwoorden.....
Mijn eerste indruk was namelijk niet de beste...

8)

Gesloten