NK DH in Rittershausen (DE)
Moderator:Beheerders
Ik heb mijn wagen.....volgeladen.
Hopelijk heeft de caddy genoeg plek!
Zo ff kijken of surfstad al wakker is,
rijden er in Rittershausen weer een aantal
mensen met aardig wat bescherming rond.
Hopelijk heeft de caddy genoeg plek!
Zo ff kijken of surfstad al wakker is,
rijden er in Rittershausen weer een aantal
mensen met aardig wat bescherming rond.
-
Re:NK DH in Rittershausen (DE)
ik rij NU weg! huurbak vol stuff, rittershausen here I cum!
Bram
Bram
Damn moet eerst nog 2 dagen werken. :"(
Iemand die weet hoe dat nou eigenlijk zit met kamperen en zo daar ?
Op de site staat wat vaag geneuzel maar ik snap niet helemaal of dat nou over campings en zo in de directe omgeving gaat, of dat er gewoon aan het parcours ergens een grasveldje is ofzow.
Neem m"n eigen vriendin/sexleven/shuttle-chauffeuse mee dus rijzen er wat vragen over sanitair etc.
Damn, vrouwen, ik heb d"r nogwel een zwitsers zakmes gegeven maar een beetje Rambo-attitude wil d"r nog niet in :P
Iemand die weet hoe dat nou eigenlijk zit met kamperen en zo daar ?
Op de site staat wat vaag geneuzel maar ik snap niet helemaal of dat nou over campings en zo in de directe omgeving gaat, of dat er gewoon aan het parcours ergens een grasveldje is ofzow.
Neem m"n eigen vriendin/sexleven/shuttle-chauffeuse mee dus rijzen er wat vragen over sanitair etc.

Damn, vrouwen, ik heb d"r nogwel een zwitsers zakmes gegeven maar een beetje Rambo-attitude wil d"r nog niet in :P
Jeff schreef:
winnaar licentie: Koen
Wow ik kom net uit het ziekenhuis en er wordt nu al gezegd dat ik ga winnen ! ! ! ik heet geen tyler hamilton

back!
uitslagen blablabla, geen idee waar ik ben geeindigd, maar vooral de sfeer en jarno"s ez-up ruleden en mijn klompen en kasper en bbqqueensurfstad en de everlasting mud"n roots en caravan trekken op de Mc parking en die-ene-rees-shuttle-gast en en en en.......
zane
uitslagen blablabla, geen idee waar ik ben geeindigd, maar vooral de sfeer en jarno"s ez-up ruleden en mijn klompen en kasper en bbqqueensurfstad en de everlasting mud"n roots en caravan trekken op de Mc parking en die-ene-rees-shuttle-gast en en en en.......
zane
en natuurlijk mijn hek affaire
zane!!!!!!
zane!!!!!!
We hebben je adres door gegeven Zane, want ze hebben een rekening voor het hek...... :"(
Jeroen, Jarno & Bas
Eindelijk in Rotjeknor... gelukkig nog op tijd voor het Hashaqaurium en de avondshop!!!! ;D
Iemand nog stickers over???? ::) ::)
Jeroen, Jarno & Bas
Eindelijk in Rotjeknor... gelukkig nog op tijd voor het Hashaqaurium en de avondshop!!!! ;D
Iemand nog stickers over???? ::) ::)
BOMBPROOF bram schreef:
ik zeg Koen of Gertje.
de rest rijd nog geen deuk in een pakje boter! of rijdt een deuk in zich zelf!
bij de funklasse:
Zane zal er op gebrand zijn weer winnaar te worden. dus.... we zullen zien. maar emiel kan denk ik ook wel voor wat vuurwerk zorgen.
Hummmm Brammmm Bassssssssssssssss "ik rij wel degelijk een DEUK in een PAK boter" van ZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzonnnnnnnn is nu boos op je >:(
Dussssszzzzzzzz passssszzzzzzzzz maar op ::)
Oja en Zane had ff nie op Jarno de Purno gerekend

BOMBPROOF bram schreef:
ik rij NU weg! huurbak vol stuff, rittershausen here I cum!
Bram
In mijn Caddyvan zat pas veeeeel stufff :P

Hoe is het met Jass afgelopen ? Zag dat "tie een 88-e plaats had ofzow.
Heb het zelf niet gehaald wegens vrijdagavond nog moeten werken en zaterdag niet vroeggenoeg vertorkken, dat weer wegens vriendin meenemen etc, etc.....
Heb het zelf niet gehaald wegens vrijdagavond nog moeten werken en zaterdag niet vroeggenoeg vertorkken, dat weer wegens vriendin meenemen etc, etc.....
b2b moet ook wat grotere stickers maken eigenlijk... al die kleintjes is zo"n gedoe...
doe mij nog maar een macb2b!
doe mij nog maar een macb2b!
waarom ga je in op post van bram?surfstad schreef:
[BOMBPROOF bram schreef:
ik zeg Koen of Gertje.
de rest rijd nog geen deuk in een pakje boter! of rijdt een deuk in zich zelf!
bij de funklasse:
Zane zal er op gebrand zijn weer winnaar te worden. dus.... we zullen zien. maar emiel kan denk ik ook wel voor wat vuurwerk zorgen.
Hummmm Brammmm Bassssssssssssssss "ik rij wel degelijk een DEUK in een PAK boter" van ZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzonnnnnnnn is nu boos op je >:(
Dussssszzzzzzzz passssszzzzzzzzz maar op ::)
Oja en Zane had ff nie op Jarno de Purno gerekend![]()