Goedkope onderdelen.
Moderator:Beheerders
Ik heb nog een Trapas van Shimano voor je een Bb un 73 /73 -113 mm vierkant as... 10 maanden gebruikt en zo goed als nieuw.En een Lx toppul voorderailleur. 31,8 mm.
Trapas voor 15Â euro ,Â
Lx Toppul 34.9 mm ook voor 15 euro.
44 t tandwiel zwart nieuw nooit gebruikt ! voor 9 speed. Meganine 10 euro.
En ook een paar shifters van Sram voor 9 speed... een esp carbon look voor voor en een plasma 9 speed voor achter. 15 euro ofzo.
Trapas voor 15Â euro ,Â
Lx Toppul 34.9 mm ook voor 15 euro.
44 t tandwiel zwart nieuw nooit gebruikt ! voor 9 speed. Meganine 10 euro.
En ook een paar shifters van Sram voor 9 speed... een esp carbon look voor voor en een plasma 9 speed voor achter. 15 euro ofzo.
Re:Goedkope onderdelen.
Alles voor IB- JB prijzen.. ;D met verzendkosten in begrepen.
Katze wil de trapas wel ,maar wil eerst op vakantie..dus wees snel en grijp je kans..
Katze wil de trapas wel ,maar wil eerst op vakantie..dus wees snel en grijp je kans..
zeker dat het een UN73 is en geen UN72, in dat laatste geval wil ik em ook wel hebben.
AAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGHHHH
:-[
laat maar komen dan... ik heb alleen weinig tijd meer. Nu of over 2 weken, snap ie?

laat maar komen dan... ik heb alleen weinig tijd meer. Nu of over 2 weken, snap ie?
I would never take it from Kitty-Katze... :-*
Off-Topic...jij krijgt nog wat van MIJ, steely! remember?

I remember Kris-kros...
We moesten maar eens een keer in Maasmechelen of Landgraaf (xc tour) afspreken...

We moesten maar eens een keer in Maasmechelen of Landgraaf (xc tour) afspreken...
Steelboy schreef:
zeker dat het een UN73 is en geen UN72, in dat laatste geval wil ik em ook wel hebben.
Het is zeker een BBun 73 met 113 mm as / bc 1.37 x24.
geplaatst door: Katze
geplaatst op: 24 Juli 2003, 23:02:02
AAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGHHHHÂ
Oke ik stuur em morgen naar je op... mail me even je adresgegevens en dan handelen we het zo af.

gebeurd, thx J en steely...
een knuffel van k@tze.
een knuffel van k@tze.