lawaai Deore disc ??
Moderator:Beheerders
-
Wie kan mij vertellen of de deore discbrakes werkelijk schreeuwen als een varken?
Want ik heb op mtbr reviews gelezen dat de remmen lawaai maken als ze heet worden en wanneer ze in de regen worden gebruikt.
wie heeft hier ervaringen mee?
Want ik heb op mtbr reviews gelezen dat de remmen lawaai maken als ze heet worden en wanneer ze in de regen worden gebruikt.
wie heeft hier ervaringen mee?
Re:lawaai Deore disc ??
als het over de hydro deore"s gaan..: ik heb ze zelf gehad en een vriend van me heeft ze nog steeds. nooit problemen mee gehad! ze hebben ook nog nooit geluid gemaakt duzz.. enige nadeel is dat ze wat zwaarder zijn en niet gigantisch veel remkracht hebben, maar voorderest zijn het goeie remmen..
-
Ik bedoel inderdaad de hydro"s
Ik wil ze gebruiken op mijn XC bike en voor XC heb je toch niet zo enorm veel remkracht voor nodig
Ik wil ze gebruiken op mijn XC bike en voor XC heb je toch niet zo enorm veel remkracht voor nodig
-
Zeker dat het niet over de mechanisce variant gaat ... die kelen idd als een zwijn.
Met name als het geregend heeft, maar bij regenweer hebben veel schijfremmen daar last van volgens mij.
Met name als het geregend heeft, maar bij regenweer hebben veel schijfremmen daar last van volgens mij.
-
hmmmz bijna al die canadezen en amerikanen rijden met mechanise skijfremmetjes dus denk wel dat het over die gaat

In de regen piepen ze enorm....maar dat is wel geinig...met opzet hard remmen bij voorbijgangers :P
Alleen in de regen piepen ze, maar zodra remmen weer droog zijn stopt het.
JD (kan ze aanraden)
Alleen in de regen piepen ze, maar zodra remmen weer droog zijn stopt het.
JD (kan ze aanraden)
Heb je hem goed vast gezet anders kan hij ook gaan piepen