TLD Combat Guard

Het forum voor kleding, helmen, protectie, etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
jojo
TLD Combat Guard

Bericht door jojo » vr jul 18, 2003 10:08 am

Zag deze scheen / knie beschermers van troy lee designs in het foldertje van Barracuda staan. Aangezien ik nog een setje beschermers wil hebben vroeg ik mij af of iemand ervaring heeft met deze beschermers,
- of ze een beetje goed zitten?
- kun je ze ook onder een lange broek dragen?
- zijn je kuiten ook beschermd?

En misschien nog een dom vraagje, staat in de folder "brede velcros voor bevestiging op het been" wat soort sluiting is dat precies ???

thx jojo

Don

Re:TLD Combat Guard

Bericht door Don » vr jul 18, 2003 10:18 am

kliiteband :P

je weet wel dat spul waar je vroeger je schoentjes mee dicht deed (of nu je spd schoenen nog)

[sub]p.s..... mods doe di ff naar onderdelen [/sub]

Space Man Spiff

Bericht door Space Man Spiff » vr jul 18, 2003 12:03 pm

welke?? er zijn er twee van tld

Gast

Bericht door Gast » vr jul 18, 2003 12:12 pm

Ik heb net mijn Dainese Freestyle beschermers ontvangen van bij Barracuda. Ze zitten perfect en beschermen knieën, schenen en kuiten erg goed. Volgens mij een betere koop dan de TLD. En ze voelen ook beter aan dan mijn oude Fox 911.

jojo

Bericht door jojo » vr jul 18, 2003 4:55 pm

Orkje schreef:
Ik heb net mijn Dainese Freestyle beschermers ontvangen van bij Barracuda. Ze zitten perfect en beschermen knieën, schenen en kuiten erg goed. Volgens mij een betere koop dan de TLD. En ze voelen ook beter aan dan mijn oude Fox 911.

ja maar grijs vind ik zo"n vreselijke kleur, of zijn ze ook in het zwart??

Gast

Bericht door Gast » vr jul 18, 2003 4:59 pm

Modepolitie? ;)

Of ze lekker zitten is 1, of ze afzakken vind ik net zo belangrijk. Ik heb nu sinds kort de Fox BMX-dingen en die zitten perfect en zakken niet af. Maarja, je hebt dan puur je schenen beschermt en de rest niet...

Gast

Bericht door Gast » vr jul 18, 2003 6:12 pm

De Dainese bestaan (volgens mij) niet in het zwart, maar voordeel is wel dat het grijs (eigenlijk bijna wit) niet zo verschroeiend heet wordt als je een dag in de zon rijdt, allez, toch iets minder heet. En er zijn verluchtingsgaatjes, wat ze bij Fox (ik ik geloof ook bij TLD) vergeten hebben.
Nog iets: de Dainese guards zijn duidelijk apart voor het linker-en rechterbeen gevormd

jojo

Bericht door jojo » vr jul 18, 2003 6:18 pm

Orkje schreef:
En er zijn verluchtingsgaatjes, wat ze bij Fox (ik ik geloof ook bij TLD) vergeten hebben.

Maar merk je dat wel goed tijdens het biken dan........

Gast

Bericht door Gast » ma jul 21, 2003 7:48 pm

Ach, het is hier momenteel rond de 34 graden, dus alles is heet, maar ze zijn te dragen, ook in de hitte. Mijn benen voelden niet zo gekookt aan als bij de Fox...

BF = DeJean
Forumbeheerder

Bericht door BF = DeJean » di jul 22, 2003 1:09 pm

Orkje schreef:
De Dainese bestaan (volgens mij) niet in het zwart, maar voordeel is wel dat het grijs (eigenlijk bijna wit) niet zo verschroeiend heet wordt als je een dag in de zon rijdt, allez, toch iets minder heet. En er zijn verluchtingsgaatjes, wat ze bij Fox (ik ik geloof ook bij TLD) vergeten hebben.
Nog iets: de Dainese guards zijn duidelijk apart voor het linker-en rechterbeen gevormd

ze blijven zitten tot je crasht. Dan heb je er geen fuk meer aan. Crashed with them en mijnknieen zien er geweldig mooi uit.
Zoek maar iets beters dan dainese

Plaats reactie