Re:mening
Moderator:Beheerders
-
wa vinde wa eraan moe veranderen??
plannen:-hayes -race face prodigy -fox forx of marzocchi kweenogniewa
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... mage=99420
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... mage=99419
plannen:-hayes -race face prodigy -fox forx of marzocchi kweenogniewa
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... mage=99420
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... mage=99419
-
zadel recht plooien?
-
amigo schreef:
Psylo in kleur van de fiets...![]()
schijven (hope)
24" wielen
een of andere cult krank (caramba /kooka/blackburn)
frame is niet aangepast voor 24" wielen, dacht ik ???
persoonlijk vind ik niet dat er iets aan moet veranderen, miss nog wa meer goud

het enigste wat ik zou doen, is met een voortandwiel rijden, der ne vette kettinggeleider opzwieren en iets doen aan da gekraak van uwe bracket

En als je je vork zou kunnen spuiten in goudkleur, da zou uw vloke idd helemaal "af" maken
eGoN
-
geen 24"ers, egon heeft gelijk ander bracket en kranks +discs(voorstellen) ik d8 aan hayes.
stino je hebt maar weinig smaak vind ik die print maakt m juist zo chic
een recht zadel, hayes schijremkes ofzow, marzocchi dj 1 of 2 of zoiets moet dr in, en een race face prodigy dh cracks..... en ik wet niet wat dat voor velg is die er achter is maar daar zou ik een mooi downhill velgje in doen,.... kost wat maar dan heb je een pracht van n fiets
jack flash schreef:
geen 24"ers, egon heeft gelijk ander bracket en kranks +discs(voorstellen) ik d8 aan hayes.
tja, ieder zijn ding: ik heb nu en fiets waar geen enkele sticker op staat, mat kaki groen en een grijze vork

-
niaboc schreef:
een recht zadel, hayes schijremkes ofzow, marzocchi dj 1 of 2 of zoiets moet dr in, en een race face prodigy dh cracks..... en ik wet niet wat dat voor velg is die er achter is maar daar zou ik een mooi downhill velgje in doen,.... kost wat maar dan heb je een pracht van n fiets
Niet zeike jonge, tis nu al een pracht van een fiets en die achtervelg is voor die deore (puike) naaf, so :-X
No offense brotha, maar waarom mensen pushe om nieuwe dinges te kope ast ni nodig is? Take care, eGoN
- Thepekingduck
ik vind hem wel mooi zo. ik zal er alleen een keer ( later ) andere remmen bij verzinnen.
-
eGoN schreef:
[niaboc schreef:
Niet zeike jonge, tis nu al een pracht van een fiets en die achtervelg is voor die deore (puike) naaf, so :-X
No offense brotha, maar waarom mensen pushe om nieuwe dinges te kope ast ni nodig is? Take care, eGoN
normaal gezien zit er ook achteraan een BMF maar de as van die naaf is kromgereden en volgende week zou k ze normaal gezien moeten terug hebben (btw nu zit er een zac 2000 achteraan me 28 spaken en die doet t prima tot nu toe)
-
Enduro schreef:
28 spaaks achterwiel? Gene beestige dropper zeker?
ja echt maar 28 ik kijk er nie naar ze doe evenveel als met BMF
-
ik, hij rijdt even hard met zijn 28spaaks wiel dan met zijn meer spaken en ultra dikke PX bmf velg..
-
clean harry schreef:
ik, hij rijdt even hard met zijn 28spaaks wiel dan met zijn meer spaken en ultra dikke PX bmf velg..
just