HELP! Onderdak dit weekend
Moderator:Beheerders
Dan hier ook maar effe de vraag stellen...
Is er IEMAND die weet waar we dit weekend in Bergschenhoek kunnen maffen? We (drie mensen) hebben een tent mee, maar er is blijkbaar geen camping. Jeugdherbergen? Mensen met grote camionetten die niet bang zijn om in hun slaap vermoord te worden?
Is er IEMAND die weet waar we dit weekend in Bergschenhoek kunnen maffen? We (drie mensen) hebben een tent mee, maar er is blijkbaar geen camping. Jeugdherbergen? Mensen met grote camionetten die niet bang zijn om in hun slaap vermoord te worden?
Re:HELP! Onderdak dit weekend
http://www.koornmolen.nl/
Dit is de dichtsbijzijnde camping. Op een kwartiertje fietsen van bergschenhoek. Camping ligt in zevenhuizen.
Maarre, ik meen dat ik iemand heb horen vertellen dat er iets werd geregeld zodat je gewoon bij de baan zelf kon blijven pitten..
Dit is de dichtsbijzijnde camping. Op een kwartiertje fietsen van bergschenhoek. Camping ligt in zevenhuizen.
Maarre, ik meen dat ik iemand heb horen vertellen dat er iets werd geregeld zodat je gewoon bij de baan zelf kon blijven pitten..
Ik las in je andere topic dat je met de trein gaat... als je dan op de camping gaat staan in zevenhuizen is het dichtsbijzijnde treinstation die van "nieuwerkerk a.d. ijssel".
Hopelijk kan het in de buurt van de baan. Heb geen zin om nog 5675 keer over te stappen...
Je zal er met de bus, taxi, fiets moeten komen want die camping is echt beroerd te bereiken. :"(
Ik weet geen bus die tot in de buurt komt, trein ook al helemaal niet. Er rijdt een trein door zevenhuizen maar ze vonden het de moeite niet om er ook een station te bouwen.
Ik weet geen bus die tot in de buurt komt, trein ook al helemaal niet. Er rijdt een trein door zevenhuizen maar ze vonden het de moeite niet om er ook een station te bouwen.
zo lastig is het niet... scheelt net 1 keer meer overstappen (op rotterdam cs). Gewoon vanaf nieuwerkerk ad ijssel naar zevenhuizen fietsen.. is net een half uurtjes fietsen

- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
en dat slapen op de baan zelf?
gaat dat, of is dat maar een gerucht?
wij gedrieën zijn snel tevreden hoor
gaat dat, of is dat maar een gerucht?
wij gedrieën zijn snel tevreden hoor

Slapen op de baan is uitgesloten, dit staat de eigenaar van het terrein niet toe.
Er staat nog wel een caravan, maar die wordt gebruikt als opslag voor onze rommel.
Tijdens het bikefestival had slechts de organisatie en standhouders toestemming om op het terrein te overnachten.
Greetingz,
Jeroen
Ps. zie tevens bericht in Café
Ps II. Snap jullie vragen wel, maar realisseer je dat we in Nederland zitten en dat er hier mensen met snorren niet tegen wildkamperen kunnen. Ollie organiseert een 24 meeting, maar is geen campingbaas, dus svp zelf actie hierop regelen. In Rotterdam zijn meerdere mogelijkheden om te overnachten, dus wees creatief.
Er staat nog wel een caravan, maar die wordt gebruikt als opslag voor onze rommel.
Tijdens het bikefestival had slechts de organisatie en standhouders toestemming om op het terrein te overnachten.
Greetingz,
Jeroen
Ps. zie tevens bericht in Café
Ps II. Snap jullie vragen wel, maar realisseer je dat we in Nederland zitten en dat er hier mensen met snorren niet tegen wildkamperen kunnen. Ollie organiseert een 24 meeting, maar is geen campingbaas, dus svp zelf actie hierop regelen. In Rotterdam zijn meerdere mogelijkheden om te overnachten, dus wees creatief.
mijn broer en een vrined bleven bij het bikefetival gewoon bij de baan slapen in een tentje , die haaden ze opgezet en niemand zij er iets van..... gewoon proberen denk