diversen
Moderator:Beheerders
ivm. grote schoonmaak:
2x camelbak **zonder** reservoir
45,- Ferrata 2L volume 23 Ltr, zwart (normaal 82,50)
45,- Rocket 2.1L volume 1,6 Ltr, rood/gun-metal (normaal 87,50)
1x Helm Time maat 56 met afneembaar visier 20,-
2x shimano 525 spd, werkend, zwaar gebruikt. 7,50 per setje
set Michelin banden (comp nogwat) 1.95 gebruikt, goede staat 15,-
[s]set Truvativ stylo isis GOUD! perfecte staat, 4steek zonder k.bladen (mail voor info)[/s]
661 4x4 knee & shin guards nieuw!! (normaal 45,-) nu voor 35,-
2x camelbak **zonder** reservoir
45,- Ferrata 2L volume 23 Ltr, zwart (normaal 82,50)
45,- Rocket 2.1L volume 1,6 Ltr, rood/gun-metal (normaal 87,50)
1x Helm Time maat 56 met afneembaar visier 20,-
2x shimano 525 spd, werkend, zwaar gebruikt. 7,50 per setje
set Michelin banden (comp nogwat) 1.95 gebruikt, goede staat 15,-
[s]set Truvativ stylo isis GOUD! perfecte staat, 4steek zonder k.bladen (mail voor info)[/s]
661 4x4 knee & shin guards nieuw!! (normaal 45,-) nu voor 35,-
Re:diversen
Hey lekker ding,
ik heb wel interesse in n camelback!
wrom zonder reservoir....?
en wellicht die shinguards, zijn dat die kollosale dingen die je wel vaker om had?
ik heb wel interesse in n camelback!
wrom zonder reservoir....?
en wellicht die shinguards, zijn dat die kollosale dingen die je wel vaker om had?
http://members.lycos.nl/snx/images/sale/
Geen reservoir omdat ik niet kan voorstellen dat je dit secondhand zou willen. van de rocket heb ik er ook geen, voor de Ferrata geloof ik wel.
De shinguards zijn deze heb ik maar een keer gedragen, in Nijmegen had ik ze om.
Geen reservoir omdat ik niet kan voorstellen dat je dit secondhand zou willen. van de rocket heb ik er ook geen, voor de Ferrata geloof ik wel.
De shinguards zijn deze heb ik maar een keer gedragen, in Nijmegen had ik ze om.
hmmmmmm zown nieuw reservoir is best prijzig, dus als ik die zou moeten kopen kan k net zo goed n geheel nieuwe camelback kopen...
kan wel alleen een nieuw mondstuk kopen.... maar k zou de rocket willen maar anagezien je daar ook geen reservoir voor hebt houdt t op denk k.
ben je dr met de 24 meeting? kan k ff die shinguards passen
kan wel alleen een nieuw mondstuk kopen.... maar k zou de rocket willen maar anagezien je daar ook geen reservoir voor hebt houdt t op denk k.
ben je dr met de 24 meeting? kan k ff die shinguards passen
Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat ik kom, maar mogelijk kom ik zaterdagoverdag.
Nieuw reservoir is inderdaad flink prijzig (33 eur), ik had voor de rocket bij Rose een nieuw reservoir gekocht, stond rocket op de verpakking, kom ik thuis: past nie echt! Ik heb er dus wel een te hoog én gebruikt reservoir voor...
Nieuw reservoir is inderdaad flink prijzig (33 eur), ik had voor de rocket bij Rose een nieuw reservoir gekocht, stond rocket op de verpakking, kom ik thuis: past nie echt! Ik heb er dus wel een te hoog én gebruikt reservoir voor...
Wat voor die cranks ?
Nossy schreef:
Wat voor die cranks ?
cranks 35 eur, in principe ben je nr 2 in de lijst van geinteresseerden. morgen maak ik een foto en mocht je geinteresseerd zijn stuur ik "m wel door.
Mail me maar een fotootje, mail staat in me profiel
Wohow! NICE!!
FF vraagje, hoe weet ik of mijn oude bladen erop passen, zijn 4gaats, past dat dan gewoon ?
FF vraagje, hoe weet ik of mijn oude bladen erop passen, zijn 4gaats, past dat dan gewoon ?
van http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=2248
Omschrijving:
Het topmodel van Truvativ biedt de perfecte combinatie tussen sterkte en stijfheid. En niet te vergeten: dit is een van de lichtste cranksets op de markt! De Stylo Sl is dé crankset voor de XC-rider die waarde hecht aan hoge prestaties, een "cool" uiterlijk en een goede prijs.
Specs:
Materiaal: "koud gesmeed alu"
Chainrings: 22/32/44T black 7075-T6 Alu
BCD: 64/104 mm.
Aanbevolen bracket: Truvativ Isis drive SL 113mm.
Kleur: Black.
Let op: ISIS drive compatible.
kijk anders eens naar de manual: http://www.truvativ.com/manuals/manual_frame_home.html
maar mij lijkt dat het wel zal passen, of heb je zulke bijzondere afwijkende k.bladen?
Omschrijving:
Het topmodel van Truvativ biedt de perfecte combinatie tussen sterkte en stijfheid. En niet te vergeten: dit is een van de lichtste cranksets op de markt! De Stylo Sl is dé crankset voor de XC-rider die waarde hecht aan hoge prestaties, een "cool" uiterlijk en een goede prijs.
Specs:
Materiaal: "koud gesmeed alu"
Chainrings: 22/32/44T black 7075-T6 Alu
BCD: 64/104 mm.
Aanbevolen bracket: Truvativ Isis drive SL 113mm.
Kleur: Black.
Let op: ISIS drive compatible.
kijk anders eens naar de manual: http://www.truvativ.com/manuals/manual_frame_home.html
maar mij lijkt dat het wel zal passen, of heb je zulke bijzondere afwijkende k.bladen?
Gewoon standaard shimano bladen en een BBB middenblad.
Weet niet of je nog iets hebt gehoord van de andere geintresseerde, anders wil ik ze wel!
Weet niet of je nog iets hebt gehoord van de andere geintresseerde, anders wil ik ze wel!
ik laat het je morgen weten!!
Tanja
Vandaag dus: Cranks; overweldigende potentiele kopers. Ze zijn dus reeds verkocht!
Tanja
Vandaag dus: Cranks; overweldigende potentiele kopers. Ze zijn dus reeds verkocht!
nog iemand interesse in een reservoir loze camelbak? ik heb een nieuwe besteld, dus ze zijn een beetje nutteloos...
zoals ook 661 beenbeschermers maat L (sorry Donnie, zaterdag niet van gekomen, mail even als je serieuze interesse hebt)
ik ga zondag op vakantie, dus wat de gek er deze week voor geeft, maakt mij blij...
zoals ook 661 beenbeschermers maat L (sorry Donnie, zaterdag niet van gekomen, mail even als je serieuze interesse hebt)
ik ga zondag op vakantie, dus wat de gek er deze week voor geeft, maakt mij blij...
He Tanja ik wil die 661 beschermers van je hebben..als je ze helemaal rondom goed sluiten..en zo te zien zien doen ze dat.
Is 30 euro ook goed.. met verzendkosten 35.
Is 30 euro ook goed.. met verzendkosten 35.
T schreef:
nog iemand interesse in een reservoir loze camelbak? ik heb een nieuwe besteld, dus ze zijn een beetje nutteloos...
Eej, liggen ze al bij het grof vuil of kunnen we een dealtje maken?
let me know beebie...