EBC remblokken
Moderator:Beheerders
Heeft iemand ervaring met deze (schijfrem)blokken? Zo ja, welke?
http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=4275
http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=4275
-
- Forumbeheerder
Re:EBC remblokken
ze heersen. Ik rij enkel met deze.
Iets anders komt er ni op.
Iets anders komt er ni op.
groene? rode? gouden?
-
- Forumbeheerder
Goud= XC mud, heel duurzaam maar lagere remwerking
Groen= Alles
Rood= zo hard stoppen da de wenkbrauwen uit u vel vliegen, maar massas snel op. Zelfde compound als in de rally.
Groen= Alles
Rood= zo hard stoppen da de wenkbrauwen uit u vel vliegen, maar massas snel op. Zelfde compound als in de rally.
k"heb net 6 setjes (V+A ; rood, groen en goud) gekregen om uit te proberen, vandaar. Zal de groene eerst eens gaan testen.
-
gekregen
vertel meer!

vertel meer!
vriend van me, Engelsman, bestelde via het net wat blokken bij een bedrijfje daaro maar kreeeg verkeerde blokken of werd verkeerd voorgelicht over het gebruik ervan oid. Hij zei daar wat van waarop de pipo"s aan de andere kant van de noordzee zeiden: welke type remschijven heb jij en je vrienden? Nou in totaal 5 typen remschijven opgegegeven en een paar weken later lag er een zak van Sinterklaas op z"n deurmat...2x6 setjes Hayes, 6 setjes Gustav M, 6 setjes Avid en 6 setjes Hope ...dat zijn heeeel veel setjes en 5 blije bikers...
Als tegenprestatie mogen we hun melden wat we ervan vinden...lijkt me goeie deal..zeker als ik die prijzen bij b2b zie.
Dets duh stoorie...
Als tegenprestatie mogen we hun melden wat we ervan vinden...lijkt me goeie deal..zeker als ik die prijzen bij b2b zie.
Dets duh stoorie...
-
- Forumbeheerder
Vertel zo n verhaal eens aan VERTEX!
-
f*ck dat is pas service!!!!!
;D