muggen vangen in gent
Moderator:Beheerders
-
net terug van een middagje streeten met steve aka hydraulic man,
een weing aan blote tetten en pijnlijke knieën, ook hennig veel water en natte muren.
zie hier het resultaat,
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... mit=Search
een weing aan blote tetten en pijnlijke knieën, ook hennig veel water en natte muren.
zie hier het resultaat,
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... mit=Search
- Hydraulic_Pimp
Re:muggen vangen in gent
Jaja, we had fun in da regen, idd weinig blote tetten maar wel terug een extra tet op min knie.
Jammergenoeg, gene pic van mijne drop to frontflip voet skiet van pedaal en daar ga ik op mijn bek voor enkele local gentse "bums" crash.
Komaan waar blijven al die streetmeetings da ze willen oedn in de vakantie, want kheb juist ne maand congé payé
grtz
uw allerliefste bosnimf
Jammergenoeg, gene pic van mijne drop to frontflip voet skiet van pedaal en daar ga ik op mijn bek voor enkele local gentse "bums" crash.
Komaan waar blijven al die streetmeetings da ze willen oedn in de vakantie, want kheb juist ne maand congé payé
grtz
uw allerliefste bosnimf
vettige foto"s
zie die ouwe kijken op die 1e dan

zie die ouwe kijken op die 1e dan

blabla... 1x is wel genoeg, foutje :-[
-
die ouwe had hennig veel zin in pedofile praktijken,
gelukkig zat mijn bord nog in mijn broek van de avond ervoor naar plons geweest te zijn...
gelukkig zat mijn bord nog in mijn broek van de avond ervoor naar plons geweest te zijn...
- Hydraulic_Pimp
Ik had zo ook da gevoel want die keek veel te verliefd na vettige k*ttekop harry, gelukkiglijk naar mij nie want ik zie er niet uit om pedofelieparktijken mee te doen, kzin 1m79, terwijl vettige k*ttekop harry meer kaboeterallures heeft.
Ma anyway, ik stond daar foto"s te trekken ( en niks anders neje) en plotseling kwam die zo naar mij:
"Ja als ie zo blijft doorrijen op dien boom gaat ie bijna tot aan de bovenste tak komen"
Waarbij ik hem met ene paragreep op de grond smeet, dan mijn tioga comp III tapband in zijn gat plante en hem stoer zei "schut up Yoe Foel"
Ma anyway, ik stond daar foto"s te trekken ( en niks anders neje) en plotseling kwam die zo naar mij:
"Ja als ie zo blijft doorrijen op dien boom gaat ie bijna tot aan de bovenste tak komen"
Waarbij ik hem met ene paragreep op de grond smeet, dan mijn tioga comp III tapband in zijn gat plante en hem stoer zei "schut up Yoe Foel"

-
hahaha, the A-team is back!