Mooi UA Frame gezocht
Moderator:Beheerders
Even pijlen wat men heeft staan!
Ik heb m"n full suspension frame naar de klote geholpen :-X en ik wil nu een hardtail frame kopen, om mee te gaan UAen.
1 "maar" mijn Jr. T (oud model, 13cm) moet erin... dus de geometrie moet daar nog een beetje geschikt voor zijn.
Zat te denken aan b.v. een santos S4X, Cube Flying Circus, Dabomb oid maar als je iets anders hebt wat geschikt is... zeg het maar.
Het liefst voor vrij weinig, zo rond de 200 eur, en met balhoofd en bb evt... (prijs hangt natuurlijk van het aanbod af)
Mail me als je wat hebt: xtuv@phrea.com
Ik heb m"n full suspension frame naar de klote geholpen :-X en ik wil nu een hardtail frame kopen, om mee te gaan UAen.
1 "maar" mijn Jr. T (oud model, 13cm) moet erin... dus de geometrie moet daar nog een beetje geschikt voor zijn.
Zat te denken aan b.v. een santos S4X, Cube Flying Circus, Dabomb oid maar als je iets anders hebt wat geschikt is... zeg het maar.
Het liefst voor vrij weinig, zo rond de 200 eur, en met balhoofd en bb evt... (prijs hangt natuurlijk van het aanbod af)
Mail me als je wat hebt: xtuv@phrea.com
Re:Mooi UA Frame gezocht
Ik geloof Dbe heeft nog een dabomb xlr 8 staan!
Die echt vet!

ad de rat schreef:
Ik geloof Dbe heeft nog een dabomb xlr 8 staan!Die echt vet!
Ja gezien... maar dat gaat net niet lukken met m"n budget

Iemand een idee hoe aan een viper frame te komen?
nieuw/2ehands, balhoofd included als "t kan, want die kan ik er zelf niet opzetten
nieuw/2ehands, balhoofd included als "t kan, want die kan ik er zelf niet opzetten

Xtuv schreef:
Iemand een idee hoe aan een viper frame te komen?
nieuw/2ehands, balhoofd included als "t kan, want die kan ik er zelf niet opzetten![]()
Patmeeeeeeeeeeen, patmeeeeeeen. Balhoofd erin persen kan elke LBS zowat maar aan Pat kun je het iig wel overlaten.
-
ik sal die erin met een hamer, als het niet nauw hoeft te steken...
- Xircuit
- Contacteer:
Ik weet nie of een P.3 iets is, zo ja, meel Ninko ff, die kent iemand die er een heeft staan.
nogsteeds op zoek.
wil wel een nieuw viper frampje graag. bij B2B op dus.. heb patman gemaild, op het adres wat in zijn profiel staat... geen gehoor, "k hoor dat z"n mail plat ligt ofzo?
andere wegen om eraan te komen?? ik wil rijden!
wil wel een nieuw viper frampje graag. bij B2B op dus.. heb patman gemaild, op het adres wat in zijn profiel staat... geen gehoor, "k hoor dat z"n mail plat ligt ofzo?
andere wegen om eraan te komen?? ik wil rijden!
-
é-mail is redelijk druk voor pat ,
probeer anders +323/825.26.10
probeer anders +323/825.26.10
dabomb cr8 ? check te koop, of moet het echt nieuw zijn...
dbe schreef:
dabomb cr8 ? check te koop, of moet het echt nieuw zijn...
ook gezien... liever nieuw, bij die cr8 heb ik ook weer een bb converter nodig en ik vind het niet zo"n mooi frame persoonlijk

Argh... weet iemand nog iets?? ik wil rijden!
Gaat iemand toevallig naar duitsland deze of volgende week ofzo? daar zijn wel frames te vinden
Gaat iemand toevallig naar duitsland deze of volgende week ofzo? daar zijn wel frames te vinden

Onder de €200 ga je niet echt wat vinden, en zeker niet nieuw!! Heb op Ebay.de wel wat DS framepjes gezien rond de €150... maar dan merkloos en zonder stickers... Zal je wel wat foto"s mailen als je interrested bent.
Regards,
RC
300 eur max.
Maar dit moet dan wel weer incl. zadelpen en stuff zijn, ook eigenlijk evt. bottombracket (cheap deore 4kante as) en overzetten van balhoofd...
liefst dus frame voor 200 of iets meer, dan zit "k ruim met de rest.. (moet meebie ook nog nieuwe der. achter en ketting...
)
via ebay lijkt me onhandig met verzenden en betalen, of het moet binnen nederland zijn.
En tsja, de vipers waren nieuw ook maar 200 eur.. maar d"r is blijkbaar nix soortgelijks en ook geen andere winkels die ze verkopen.
Maar dit moet dan wel weer incl. zadelpen en stuff zijn, ook eigenlijk evt. bottombracket (cheap deore 4kante as) en overzetten van balhoofd...
liefst dus frame voor 200 of iets meer, dan zit "k ruim met de rest.. (moet meebie ook nog nieuwe der. achter en ketting...

via ebay lijkt me onhandig met verzenden en betalen, of het moet binnen nederland zijn.
En tsja, de vipers waren nieuw ook maar 200 eur.. maar d"r is blijkbaar nix soortgelijks en ook geen andere winkels die ze verkopen.
Ik weet niet hoe snel je een frame nodig hebt, maar ik kan binnen een week een frame uit Germany halen, of binnen 10 dagen uit de VS. Houdt rekening met verzendkosten van rond de €25 vanuit Germany en rond de $100 vanuit de VS. Als je mij je voorkeuren geeft, mits interresse natuurlijk, kan ik een leuk framepje zoeken.
Maar jah.. The choice is yours... And you gotta have some cash in your pockets...
RC
vanuit de US is dus zoiezo niet haalbaar gezien de verzendkosten...
Wat kun je uit duitsland halen? en waar haal je het vandaan? (zit er enige vorm van aankoops/garantiebewijs bij?)
Kun je evt. aan frame + zadelpen&sluiter + bb als setje komen via deze weg?
Wat kun je uit duitsland halen? en waar haal je het vandaan? (zit er enige vorm van aankoops/garantiebewijs bij?)
Kun je evt. aan frame + zadelpen&sluiter + bb als setje komen via deze weg?
Voornamelijk internetveiling, vb Ebay. Soms leveren ze een aankoopbon met garantie, soms niet; bij particulier verkoop. Ik zal een paar foto"s naar je mailen betreft frames uit Germany... zadelpen, klem en bb zou je in Nederland kunnen scoren voor weinig.
RC
check mail
rcisoke schreef:
Voornamelijk internetveiling, vb Ebay. Soms leveren ze een aankoopbon met garantie, soms niet; bij particulier verkoop. Ik zal een paar foto"s naar je mailen betreft frames uit Germany... zadelpen, klem en bb zou je in Nederland kunnen scoren voor weinig.
RC
ok mail ontvangen, had zelf ook al wat gezocht op ebay.de en idd vergelijkbare dingen gevonden..
[
fishlipz schreef:
check mail
mja, geen interesse, bedankt voor "t aanbod..