Rallyrijders ... pfff

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
=Pashley=
Rallyrijders ... pfff

Bericht door =Pashley= » wo jun 25, 2003 9:36 pm

Ging ik vandaag nu eens op mijn gemak mountainbiken in het West-VLaamse Heuvelland... :)
Ik rij daar op zo"n boerenweggetje, en komt der daar plots geen zo"n rallypiloot af zekers die het parcours voor de 24h-rally van Ieper aan het verkennen is in zijn misbaksel op 4 wielen >:(
Dan nog te zwijgen van die stoere ventjes die met hun "opgezette" (ahum ahum) auto ook eens pilootje willen spelen, en je zo bijna iedere keer de gracht in rijden als ze je passeren :?

Waar gaat dat naartoe, je kan niet eens op je gemak gaan mountainbiken als je dat wil...

Xtuv

Re:Rallyrijders ... pfff

Bericht door Xtuv » wo jun 25, 2003 9:49 pm

Ging ik vandaag nu eens op mijn gemak wandelen in het west-vlaamse heuvelland...
ik loop daar op zo"n boerenweggetje, en komt der daar plots geen zo"n mountainbiker af zekers die het parcours voor de downhill van Ieper aan het verkennen is op zijn misbaksel op 2 wielen..

:-X ;)

maar wel vervelend ja...

TheDick

Bericht door TheDick » wo jun 25, 2003 10:12 pm

Ben ik ff de subaru GTT paarden aan het uitlaten, komt er zo"n teringmongool op een dikke lippe fietsie aan. Die mongool weet niet wat 300+ pk inhoud en pleurt met fiets en al in de moddersloot.

Wat een mop.

Rally roeleert meer dan biken.

E

BF = DeJean
Forumbeheerder

Bericht door BF = DeJean » do jun 26, 2003 8:32 am

TheDick schreef:
Ben ik ff de subaru GTT paarden aan het uitlaten, komt er zo"n teringmongool op een dikke lippe fietsie aan. Die mongool weet niet wat 300+ pk inhoud en pleurt met fiets en al in de moddersloot.

Wat een mop.

Rally roeleert meer dan biken.

E

Rick
als je aan t lachen bent en t cynisch bedoelt: cool, fun
als je t meent: da jij vindt da rally toffer is wil ni zeggen dat het levensgevaarlijke rijgedrag van die rallyrijders (buiten wedstrijdverband versta me goed) maar moet goedgepraat worden he. In belgie worden wekelijks mensen doodgereden door die egoistische idioten. Voor mijn part horen die sukkels niet in een samenleving thuis. Ben zelf de traagste chauffeur ni, maar als er fietsers zijn op een klein baantje vertraag je wel tot je hooguit dubbel zo snel rijdt als hen. Anders ben je in mijn ogen een rijdende tijdbom, je weet alleen niet wanéér de volgende dode valt.

Ik ken de streek van ieper wa -heb er nog gewerkt- en t is er vlakaf gevaarlijk door die randdebielen die te dom zijn om een stok vast te houden maar wel met hun subarutjes denken da ze zich alles kunnen permitteren.

=Pashley=

Bericht door =Pashley= » vr jun 27, 2003 8:39 pm

Als die kerels willen rallyrijden, dan moeten ze dat maar op een circuit, tijdens de oefensessies of in wedstrijdverband doen >:(
Stel dat ik daar nu niet had gereden, maar een oud vrouwtje die niet zoveel reactiesnelheid heeft... aha
Als ze gewoon op de weg rijden moeten ze zich maar aan de snelheidsregels houden zoals de andere mensen, en niet denken dat ze meer mogen dan een ander omdat ze met een opgefokte auto rijden!!!

Plaats reactie