zwaarste truckers van de dp"er
Moderator:Beheerders
opgeruimd.
Cut the crap
BF
Cut the crap
BF
Re:zwaarste truckers van de dp"er
opgeruimd.
Cut the crap
BF
Cut the crap
BF
-
ja man, da zijn dingen die gebeuren eee
en ik heb grote vakantie, voor het geval ge da vergeten waard
ba kom tis allemaal goed, uiteindelijk zijn we hier bezig over het verkeerd gebruik van het woord "stairgap", en tzal nooit meer gebeuren, vanaf nu noem ik alles XC dak doe.
kan der ne mod tees ff opkuisen?
kan der ne mod tees ff opkuisen?
ik ook, jeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaa spank méDirty-Harry schreef:
ja man, da zijn dingen die gebeuren eee

-
- Forumbeheerder
Slowchatten en forum gebruiken voor MSN like toestanden: da wordt bestraft met het afbijten van uwe duim. Dus cut the crap boys
BF goes Hawajan schreef:
Slowchatten en forum gebruiken voor MSN like toestanden: da wordt bestraft met het afbijten van uwe duim. Dus cut the crap boys
ah BF, gij zijt ne mod, kuis t eens op please?
thx
nie gans dienen toppic opkuisen eee kwil nog truckers weten van dpers...bf wa zijn u coolste truckers??
-
opgeruimd.
Cut the crap
BF
Cut the crap
BF
-
- Forumbeheerder
denk da ik nu nix meer kan.
al een half jaar niet meer gestreet.
Back to square. :-[
in de pools ging t nog tamelijk op t laatste, kon er vet x up uit, no foot,one hand, donkey kick (velo opzij) en dergelijke ene keer one hand over diene spine, maar dan heb ik sjans gehad of k had valse tanden.
Nu staan er bomen te groeien in de pools......
al een half jaar niet meer gestreet.
Back to square. :-[
in de pools ging t nog tamelijk op t laatste, kon er vet x up uit, no foot,one hand, donkey kick (velo opzij) en dergelijke ene keer one hand over diene spine, maar dan heb ik sjans gehad of k had valse tanden.
Nu staan er bomen te groeien in de pools......
opgeruimd.
Cut the crap
BF
Cut the crap
BF
-
GT dude schreef:
[jack flash schreef:
[GT dude schreef:
[
da een stairgap noemen was, fout kijk naart bericht khem het aangepast, ma as ik zeg da pedalen waar ge direct afvliegt ni mee te bollen is en da v12s beter zijn dan is da zo, peiren ik hem me de 2 gereden, voor mij zijn die v12kes e paksken beter ze, daar vlieg ik ni af. de grip op die VPkes van 300 frank dak had was niks, te vergelijken me plastieke pedalen op ne stadsvelo, van die metalen pedalen da ge vantijd nog hebt op goeikope mountain bikes zijn beter.
ja man we weten t al ze da ge v12s het rekbare stof zeker rond ounen nek
putain pé la mij is gerust, deb, ge weet er justekes niks van.
toevallig was k er ook bij in brussel en volgens mij lag t nie aan uw pedalen (ja ze trekken op niet) maar ge had uw velo nie in de hand
ja khad die trappen idd mss ni zo mogen nemen van den eerste keer, da zijn nog mijn beginnersfouten, kben nog maar een paar maand aan het niet-XC mountain biken, allee eigenlijk al langer, ma ni zo veel als nu, en ja kijk alle trappen zijn anders. ze geven een trilling aan uw bike die een nadelig effect kan hebben sat juist de frequentie is da u doet dansen, dan zijn er 2 mogelijk heden, ge gaat trager of rapper.
opgeruimd.
Cut the crap.
Als er nu nog eenen begint te janken over stairgaps mee pedalen en msn en al diene brol; dan is t spel!
BF
Cut the crap.
Als er nu nog eenen begint te janken over stairgaps mee pedalen en msn en al diene brol; dan is t spel!
BF
Allez, om eens terug on topic te gaan (met al dat roepend en scheldend volk hier ;D ): op dirt: niks!
Want mijn jumps zijn al drie keer platgereden...dus we komen niet aan trick toe. Op street (laat ons zeggen gewoon op de grond of van een borduur of zo): x-ups, x-ups one hand, barspins, rockwalkers, heel af en toe nen tailwhip (niet in de lucht hé...) en natuurlijk bunnys, bunny 180s en fakies, en dan is er nog de f***ing manual waar zwaar aan gewerkt wordt...
Want mijn jumps zijn al drie keer platgereden...dus we komen niet aan trick toe. Op street (laat ons zeggen gewoon op de grond of van een borduur of zo): x-ups, x-ups one hand, barspins, rockwalkers, heel af en toe nen tailwhip (niet in de lucht hé...) en natuurlijk bunnys, bunny 180s en fakies, en dan is er nog de f***ing manual waar zwaar aan gewerkt wordt...
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
manual... tja. is me een keer echt lang gelukt, op spot en al, daarna men spot ni meer gevonne. zoektocht continues.
voor de rest suck ik. zwaar.
doen een beetje klein jumps, x-ups (nog ni 180, maar toch al 160°), one80ies (ni op jumps, maar gewoon scheef stuk grond, of in de ramp natuurlijk), one footers, maar ik krijg men been der ni trug op, deadsailor. ben nu bezig met 180ies op jumps, onefooters, x-ups, sprocked grinds, manuals.
voor de rest suck ik. zwaar.
doen een beetje klein jumps, x-ups (nog ni 180, maar toch al 160°), one80ies (ni op jumps, maar gewoon scheef stuk grond, of in de ramp natuurlijk), one footers, maar ik krijg men been der ni trug op, deadsailor. ben nu bezig met 180ies op jumps, onefooters, x-ups, sprocked grinds, manuals.
-
- Forumbeheerder
opgeruimd.
Cut the crap
BF
Cut the crap
BF
-
- Forumbeheerder
opgeruimd.
Cut the crap
BF
Cut the crap
BF
-
wa gebeurt hier met de rode inkt? overdreven!
Tis overdreven dat jullie in phonetisch onleesbaar Belgisch aan het slowchatten zijn en een logosche actie van een mod overdreven noemen.
-
goed gezegt! wie wil slowchatten moet dat maar op msn ofzo doen... niet op een forum. punt!
kvind dat ook en ik ga vrede sluiten met dirty-harry, t-bo en jack flash. May this argument never happen again.
pies 2 my nikers from dpGT dude schreef:
kvind dat ook en ik ga vrede sluiten met dirty-harry, t-bo en jack flash. May this argument never happen again.
Ik vind t nie erg dat jullie ruzie hebben maar doe dat voortaan in t nederlands dan kunnen wij ook meegenieten :P
Dude
Dude
-
- Forumbeheerder
the point is , harry, dat t toch wel overdreven zielig aant worden was.
En maar blijven zagen over pedalen en wa wel of ni stairgappen is, gelijk of je kon geld verdienen per nonsensicale post.
Doe da op uwe msn, in uwe mail, op t pleintje voor u deur of op de speelplaats, maar ni hier. Hier opt forum zouden alleen maar berichten moeten komen waar meerdere mensen iets aan hebben. En das t laatste wa we erover gaan zeggen.
En maar blijven zagen over pedalen en wa wel of ni stairgappen is, gelijk of je kon geld verdienen per nonsensicale post.
Doe da op uwe msn, in uwe mail, op t pleintje voor u deur of op de speelplaats, maar ni hier. Hier opt forum zouden alleen maar berichten moeten komen waar meerdere mensen iets aan hebben. En das t laatste wa we erover gaan zeggen.