MRP Rollers orange -> black
Moderator:Beheerders
yo
kheb een heel stel mrp rollers nu, maar enkel oranje. De rollers van Risse vond ik te duur/omslachtig.
Heeft er iemand een idee van hoe je die dingen zo permanent mogelijk zwart kan maken? Ik heb ze wel eens gelakt, maar dat slijt toch wel weer na een tijdje. Misschien dat er een middel bestaat dat ahw impregnerend werkt oid?
Zane
kheb een heel stel mrp rollers nu, maar enkel oranje. De rollers van Risse vond ik te duur/omslachtig.
Heeft er iemand een idee van hoe je die dingen zo permanent mogelijk zwart kan maken? Ik heb ze wel eens gelakt, maar dat slijt toch wel weer na een tijdje. Misschien dat er een middel bestaat dat ahw impregnerend werkt oid?
Zane
Re:MRP Rollers orange -> black
Impregneren za waarschijnlijk niet lukken, omdat het een gehard materiaal is, dat nix opneemt. Misschien een optie om een dunne laag plastic eroverheen te laten gieten?
-
- Forumbeheerder
probeer aan de wieletjes van de MRP Bones te komen. Die zijn zwart.
Anders heeft point er ook maar die zijn ni helemaal tzelfde
Anders heeft point er ook maar die zijn ni helemaal tzelfde
-
Las in de MBUK dat MRP de zwarte wieltjs enkel in de Bones set verkoopt, wordne onder geen beding los verkocht, so don"t even try!
-
of laat de fashion police voor wat het is en rij gewoon met oranje wheeltjes, zo hard als jij gaat zal toch niemand dat opmerken!!
ik vind ze geeneens lelijk in het oranje, eigenlijk interreseert het me ook geen hol......