Zondag 15 juni Urban Amsterdam
Moderator:Beheerders
-
Wil je droppen, manuals,wheelies,pedalkicks en bunnyhops leren of doen.Kom dan naar het luilekkerland(Amsterdam) .Voor ieder wat wils zelfs voor wat natuur liefhebbers.Meeting 12 uur WTC station.PS,kom niet met te veel mensen want er wordt op niemand langer gewacht dan 5 minuten.(tenzij er iets kapot is ofzo)Moet streng zijn want de laatste tijd wordt er meer gewacht dan gefietst.
-
Re:Zondag 15 juni Urban Amsterdam
Harde taal van mister Manual!!! Normaal is toch om 13:00 uur? Toch maar een uurtje eerder beginnen?
-
-
Hey Urbandropper,
Ik heb pas Dirty Pages gevonden,en eindelijk andere Trial riders zo te zien.Ik kom zelf uit Engeland en train al 3 jaar maar had tot dusver geen echte Trials scene kunnen vinden.Organizeer je vaker dat soort urban assaults?ik zou graag een keer wat hop,hop stop ,drop actie willen meemaken.
May your trials style flow with the force.
Endohopper
Ik heb pas Dirty Pages gevonden,en eindelijk andere Trial riders zo te zien.Ik kom zelf uit Engeland en train al 3 jaar maar had tot dusver geen echte Trials scene kunnen vinden.Organizeer je vaker dat soort urban assaults?ik zou graag een keer wat hop,hop stop ,drop actie willen meemaken.
May your trials style flow with the force.
Endohopper
-
In principe iedere zondag om 13:00 uur verzamelen bij Amsterdam Zuid WTC station!
-
- Contacteer:
zijn er meestal veel mensen bij dan? of is het meer een besloten groepje mensen? misschien leuk om eens heel groots aan te pakken.
bart
bart