Groesbeek
Moderator:Beheerders
-
Wie doen er mee? Hoe is het parcours nu? Verder nog info?
V.
V.
Re:Groesbeek
www.atb-sport.nl natuurlijk vin!
-
Staat daar ook hoe de status van het parcours nu is en wie er mee doen?
V.

V.
Ow, op die manier! FF vragen aan DiTemp Kevin, die woont er niet ver vandaan, of ie ff gaat kijken!
- Xircuit
- Contacteer:
Helaas, ff wachten tot dat Freakazoid z"n rijbewijs heeft, en ik heb nog proefwerk week.....

Jullie wonen daar toch naast?
Parkoers is hetzelfde als NK vorig jaar. Parkoers was dinsdag gort droog met kleine stukjes los zand, maar vanacht heeft het geregend. Dus mischien is het ietsje vaster geworden( vast niet). Vooral de start op de motorbaan kan wel wat versteviging gebruiken, wordt leuk bij de start.
Maar in ieder geval beter dan bij het NK van vorig jaar, toen je door meters modder moest ploeteren.
Voor de rest ligt het er goed bij, op twee geultjes na de afdalingen na dan.............
Maar in ieder geval beter dan bij het NK van vorig jaar, toen je door meters modder moest ploeteren.
Voor de rest ligt het er goed bij, op twee geultjes na de afdalingen na dan.............
- Xircuit
- Contacteer:
Exar schreef:
Jullie wonen daar toch naast?
wij?
tis niet erg ver weg, maar met de auto ben je zo een krap uurtje onder weg. en ik heb het dus te druk met school, rrrrrrrrrrrrr.....
volgend jaar zullen wij met een onder gestikkerde Renault 4 bij meerdere wedstrijden aanwezig zijn. Als freakazoid z"n rijbewijs heeft gaan we zon bakkie kopen :P en dan kunnen we overal heen!
half uurtje per auto, 3 kwartier biken. Het worden idd de snelle slicks zoals het er nu naar uit ziet!
:P dah ging weer niet super 97 van de 120. NAja had ik mjin versnellingen maar beter moeten afstellen, dan kon ik tenminste gewoon klimmen inplaats van lopen. Maar ben slechts 1 keer gevallen ::)...........
-
0 Keer gevallen, wel een paar "bijna" momenten door de semi"s!
Ben toch 10/11/12e geworden bij de funnners!
Het parcours was vet en lekker snel.. de start was echt stoffig, niet normaal!
Uitslagen:
Fun
Arthur: rond de 20
Vincent: rond de 11
Mr. Fuel: DNF
Amateurs
Exar: 23e!
(vul maar aan..)
V.

Ben toch 10/11/12e geworden bij de funnners!
Het parcours was vet en lekker snel.. de start was echt stoffig, niet normaal!
Uitslagen:
Fun
Amateurs
(vul maar aan..)
V.
Uitslagen:
Fun
Fun zaterdaG:
Steelboy 28e
Amateurs
Fun
Fun zaterdaG:
Steelboy 28e
Amateurs
Ja klote.. uitgevallen. Mijn voorderailleur werkte niet naar behoren waardoor ik alleen op het kleinste blad kon rijden. Op een gegeven moment had ik chainsuck en ben ik maar gestopt. Voor die tijd ging het wel lekker en t schijnt dat ik rond de 40e plek lag. Wel 1 keer een beetje lomp op mijn muil gegaan in het begin op de motorcrossbaan. Nam de bocht iets te krap waardoor mijn pedaal tegen de zijkant van een ophoginkje kwam, sorry voor de mensen die achter me zaten :-*. Vincent is 10e geworden en Arthur 19e, gezien op de uitslagenlijst... van de 103 die gefinished zijn (waren dus een hoop andere uitvallers). Voor de rest, superparcours.. en binnenkort trainen op de racefiets (als ik die heb) om wat beter vooraan mee te kunnen. Foto"s
http://members.lycos.nl/mtbers/groesbeek1.JPG
En verander het nummertje maar tot de 25 :P
http://members.lycos.nl/mtbers/groesbeek1.JPG
En verander het nummertje maar tot de 25 :P
-
Uitslagen:
Fun zondag
Arthur: 19
Vincent: 10
Fun zaterdag
Steelboy: 28
Amateurs
Fun zondag
Arthur: 19
Vincent: 10
Fun zaterdag
Steelboy: 28
Amateurs
Goed gefiest, ik moet toch wat meer gaan trainen om zo hoog te eidigen. ik was zondag 85 ietjse beter dan zaterdag en niet gevallen en kon weer normaal klimmen door betere versnelling afstelling. Tja en das mijn specialiteit