Barspin???
Moderator:Beheerders
-
Jo,
kan iemand mij ff uitleggen hoe je een barspin doet op een mtb??
Ik kan al rijdend een halve barspin maare dan moek wel nog in een cirkeltje rijden om nie op mijn doos te gaan.
Op die street meeting in Bxxl deed Koby da terwijl em e mini droppeke placeerde. Ma hoe doede dadde?
Take care, eGoN
kan iemand mij ff uitleggen hoe je een barspin doet op een mtb??
Ik kan al rijdend een halve barspin maare dan moek wel nog in een cirkeltje rijden om nie op mijn doos te gaan.
Op die street meeting in Bxxl deed Koby da terwijl em e mini droppeke placeerde. Ma hoe doede dadde?
Take care, eGoN
-
Re:Barspin???
ge klemt u zadel tssn u knieeën, (wat al zeeeer pijnlijk zal zijn met u fizik, daarom doe ik ook mijn fizik weg) en dan doed ge manual zonder hander, door u zadel te klemmen en naar achter te leunen, en dan dedde barspin,ik zou eerste een ander zadelsteken als ge barspin wilt doen, een bmx zadel.
en volgens mij was het t-bo die barspin van een dropje deed....
nee kobe ookDirty-Harry schreef:
ge klemt u zadel tssn u knieeën, (wat al zeeeer pijnlijk zal zijn met u fizik, daarom doe ik ook mijn fizik weg) en dan doed ge manual zonder hander, door u zadel te klemmen en naar achter te leunen, en dan dedde barspin,ik zou eerste een ander zadelsteken als ge barspin wilt doen, een bmx zadel.
maar ge moet u benen klemmen tussen u zadel en dan in een schokje naar naar achter leunen en dan een je stuur draaien toto hie 360 graden is en hem dan vastpakken met 1 of 2 handen...en dan landen
-
maar als ge het combineerd met backflip ist way ieziejer
;D
Houwe we erin!
Houwe we erin!
-
k weet nie of het mag maar ik heb het geoefend door een hand aan het zadel te doen en als da goed ging zonder handen ;D
-
hand aan zadel is gelijk bmxers en das wel vrij easy maare terwijl da ge dropt is da echt wel ni echt simpel
en twas idd Kobe (moet zegge da die even goe ging as Tieboe
Take care
en twas idd Kobe (moet zegge da die even goe ging as Tieboe

Take care