Re: Benen scheren!? :)
Moderator:Beheerders
ziet er ind. niet uit. en voor het aerodinamisch voordeel trap ik liever nog wat harder ;D
Re:Benen scheren!? :)
jojo schreef:
ziet er ind. niet uit. en voor het aerodinamisch voordeel trap ik liever nog wat harder ;D
Juist. en dan scheer je het van de zomer voor een wedstrijd eraf, en ga je als een speer, wil je zeggen

Precies, zelfde effect als trainen met een bike van 20 kilo en dan de wedstrijd rijden op eentje van 8,5 ofzo :P
Maar ik vind benen scheren ook lelijk en om nu te zeggen dat ik zo vaak val om het toch maar te doen om ingegroeide haren te voorkomen, neu, ik gvd geen wielrenner ofzo :P
Maar ik vind benen scheren ook lelijk en om nu te zeggen dat ik zo vaak val om het toch maar te doen om ingegroeide haren te voorkomen, neu, ik gvd geen wielrenner ofzo :P
Juist... ik vind het er gewoon niet uitzien, en het aantal keren dat er verwondingen op mijn benen komen vind ik het gewoon zonde om het daarvoor eraf te halen.
Ruud schreef:
Even buiten beschouwing gelaten of ik geschoren benen bij bikers mooi vind of niet: van scheren, harsen, epileren etc. kun je ook ingegroeide haren c.q. ontstekingen krijgen. Er stond pas nog een interessant stukje over deze "kwelling" van een ex-wielrenner in de NRC (zelf heb ik overigens ook de nodige ervaring met ontstekingen, anderhalf jaar niet kunnen fietsen en dat was nog het minst erge).
Ik snap het niet he.
Bij mij hebben ze altijd vrij mogen groeien, nooit geschoren, en nog nooit ingegroeid.
Wat doen jullie wel of niet wat ik wel of niet doe????
Ik snap het echt niet.....
Bij mij hebben ze altijd vrij mogen groeien, nooit geschoren, en nog nooit ingegroeid.
Dn Helle schreef:
Ik snap het niet he.
We hoeven toch ook niet alles te snappen toch? Gewoon lekker laten waaien. Mijn partner scheert z"n benen ook niet en heeft nog steeds lekkere zachte beenharen. Da"s wel anders als je eenmaal begint met scheren ...
Owke.. Niet scheren duz!!!! ;D
-
@Sita, wat vind jij beter? Als je vriend zich scheert, of als hij dat niet doet?
Vincent
Vincent
The Flying V schreef:
@Sita, wat vind jij beter? Als je vriend zich scheert, of als hij dat niet doet?
Vincent
Niet scheren dus: geen stoppels en vind het meer bij een MTB"er horen.
Er is niets lekkerder als 2 geschoren vrouwenbenen tegen 2 geschoren mannenbenen!
Ach ja, "t is maar wat je voorkeur heeft. We leven gelukkig in de democratisch land(je). Leven de vrijheid dus!
Dan is de vervolgvraag:
Heb je een baal of ben je kaal ?
Maw tot hoe hoog scheren we dan ?
Ik nam gelijk dat oerwoud allemaal mee.
Wat doen de dames ?
Kalkoen - Kalkoen met gecultiveerd grasveldje - Kalkoen met veren
Wat doen de mannen ?
Eifeltoren - eifeltoren met gecultiveerd grasvaldje - eifeltoren in tropisch regenwoud ?
Heb je een baal of ben je kaal ?
Maw tot hoe hoog scheren we dan ?
Ik nam gelijk dat oerwoud allemaal mee.
Wat doen de dames ?
Kalkoen - Kalkoen met gecultiveerd grasveldje - Kalkoen met veren
Wat doen de mannen ?
Eifeltoren - eifeltoren met gecultiveerd grasvaldje - eifeltoren in tropisch regenwoud ?

Oké, scheer en/of epileer (niet stuk voor stuk ieder haartje natuurlijk maar met een speciaal apparaatje, zou ik overigens de boys niet aanraden ...) mijn benen en oksels oftewel "kalkoen". Ben donker en vind donker behaarde benen bij vrouwen "not done". Meiden met een ietswat donzige haartjes op de benen: gewoon lekker laten zitten (prachtig).
Net boven de benen ::) : "gecultiveerde kalkoen" oftewel kort getrimd (mag absoluut niet kaal i.v.m. risico voor ontstekingen).
Zo, en nu heb ik wel genoeg verteld ...
Net boven de benen ::) : "gecultiveerde kalkoen" oftewel kort getrimd (mag absoluut niet kaal i.v.m. risico voor ontstekingen).
Zo, en nu heb ik wel genoeg verteld ...

Dat heb ik vaker gehoord, meiden die kale kalkoen hebben en een stukkie gaan biken die juist dan ingegroeide haartjes krijgen "daarzo". Als menne hebbe we daar minder last van.
K heb wel es Veet gebruikt om na de winter de bossen haar van me benen af te "roken" siejeezus wat een meur komt daarvanaf. En de helft van de haren staat er nog na afloop !
Heb vakantiefoto"s gezien van collega van me die in Cuba is geweest, die meiden daar harsen tot net boven de knien, daarboven lijkt het wel een oerwoud, man of ze een korte broek aanhebben. Ik heb de foto"s gezien ik lag in een deuk.
Mijn meissie is blond en heeft die fantastische donzige haartjes op d"r [boven] benen. Zalig.
Ikzelf hecht ook veel waarde aan gecultiveerd boven de winterpeen. Eronder mag alles er zomaar vanaf zijn !
:-X
K heb wel es Veet gebruikt om na de winter de bossen haar van me benen af te "roken" siejeezus wat een meur komt daarvanaf. En de helft van de haren staat er nog na afloop !
Heb vakantiefoto"s gezien van collega van me die in Cuba is geweest, die meiden daar harsen tot net boven de knien, daarboven lijkt het wel een oerwoud, man of ze een korte broek aanhebben. Ik heb de foto"s gezien ik lag in een deuk.
Mijn meissie is blond en heeft die fantastische donzige haartjes op d"r [boven] benen. Zalig.
Ikzelf hecht ook veel waarde aan gecultiveerd boven de winterpeen. Eronder mag alles er zomaar vanaf zijn !
:-X
Om ff Pulp Fiction te citeren:
"That"s a liiiitle more information than i wanted".
:-*
"That"s a liiiitle more information than i wanted".
:-*
Pulp Fiction roels bik taim !
Mayonaise...............!
E
E
TheDick schreef:
Pulp Fiction roels bik taim !
E
"They fucking drown then in the shit!"
On topic dan maar?

benen scheren is on-aerodynamisch... of was dit topic al zo"n beetje afgelopen....
IK len het begin van dit topic dat het zorgt voor een betere bloedsomloop,waarom dan ???
-
GFORCE schreef:
en als je downhil gaat maarkt die 0,1 km (of minder) dat je harder gaat geen r**t uit
GFORCE
en bij downhill draag je scheenbeschermers, dus dat maakt al helemaal niet u!t

-
Ik werk bij de post. Met dit weer dus lekker een korte broek aan.
Ik vind geschoren benen dus echt beter staan dan behaarde apenbenen.
De meeste vrouwen zien ook liever een paar mooie geschoren mannen benen dan behaarde mannen benen.
V.
Ik vind geschoren benen dus echt beter staan dan behaarde apenbenen.
De meeste vrouwen zien ook liever een paar mooie geschoren mannen benen dan behaarde mannen benen.
V.
-
Mag je nou bij de post een korte broek aan dan? Daar waren toch hele rellen over?
-
- Contacteer:
Tegenwoordig mag dat ja. en terrecht, pimiento is ook postbode en wat is er nu mis met een korte broek op straat. ??? TOCH!