Eindelijk pics van mijn bike en some action pics
Moderator:Beheerders
wa is er in godsnaam mis met dat zadel ???
zeker een vooroordeel dat een street-bike un dirt/bmx achtig zadel moet hebben... maarre, t gaat er toch om wat je zelf op de eerste plek lekker vind zitten, en daarnaast mooi vind..
ik vind die fizik atlas echt wel flex uitzien hoor! en lekker zitten doet i ook nog eens!!!!!!!! (/of klappen opvangen)
zeker een vooroordeel dat een street-bike un dirt/bmx achtig zadel moet hebben... maarre, t gaat er toch om wat je zelf op de eerste plek lekker vind zitten, en daarnaast mooi vind..
ik vind die fizik atlas echt wel flex uitzien hoor! en lekker zitten doet i ook nog eens!!!!!!!! (/of klappen opvangen)
Re:Eindelijk pics van mijn bike en some action pics
Ik geef je hlemaal gelijk ;D
sick rick schreef:
jonge ruud jij kan nergens ontopic blijven he ;D
Ik? Hoezo?
[offtopic] ff voor de duidelijkheid, meneer frapant heet ook ruud. [/offtopic]
JunkE schreef:
[offtopic] ff voor de duidelijkheid, meneer frapant heet ook ruud. [/offtopic]
Weet ik, vandaar ook het: Ik?
Verder vind ik je wel slim :P :-*
wat is dit voor veredelde BMX-baggerbike????????!!!!
1. hij is te klein
2. je kunt er niet normaal op zitten
3. wtf moet je hiermee???
maar toch, veel plezier ermee
1. hij is te klein
2. je kunt er niet normaal op zitten
3. wtf moet je hiermee???
maar toch, veel plezier ermee
Heb je echt geen betere opmerkingen te maken, mtbmiel?!
Als je één keer op zo"n sidekick (of welke dirt/street/dh/ds hardtail dan ook) hebt gereden en één keer op een bmx, dan weet je dat ze helemaal verschillend aanvoelen!
Ga je een trialrijder ook uitlachen omdat hij niet normaal op z"n zadel kan zitten?
Als je één keer op zo"n sidekick (of welke dirt/street/dh/ds hardtail dan ook) hebt gereden en één keer op een bmx, dan weet je dat ze helemaal verschillend aanvoelen!
Ga je een trialrijder ook uitlachen omdat hij niet normaal op z"n zadel kan zitten?
Volgens mij ben jij (mtbmiel) iemand die heel snel contact kan leggen, iig bÃnnen 7 berichten....
Probeer eens http://www.mountainbike.nl/ned/, hebben ook een leuk forum met mensen die net zo denken als jij.
Erikje
Probeer eens http://www.mountainbike.nl/ned/, hebben ook een leuk forum met mensen die net zo denken als jij.
Erikje
Ahaaa
Nu komt het ware DP gevoel weer boven!
Kom op jongens, dit is een zeer brute fiets. Waarom zitten jullie dan als een stel kleine kindertjes te zeiken over een zadeltje? Laat die gast dat toch zelf bepalen. Ik vind het er goed op staan!
Mtbmiel: hou je mond als je niet weet wat je met zo"n bike moet, dan heb je dus geen verstand van deze fiets en al helemaal niet van biken in het algemeen.
Als je echte kritiek wilt leveren vind ik dat je allereerst zo"n fiets gehad meot hebben en echt ervaren moet hebben of hij goed of slecht is. In het geval van de meeste mensen die kritiek leveren, hebben ze er niet eens op zo"n bike gereden.
Vette bike man ;D !
Nu komt het ware DP gevoel weer boven!
Kom op jongens, dit is een zeer brute fiets. Waarom zitten jullie dan als een stel kleine kindertjes te zeiken over een zadeltje? Laat die gast dat toch zelf bepalen. Ik vind het er goed op staan!
Mtbmiel: hou je mond als je niet weet wat je met zo"n bike moet, dan heb je dus geen verstand van deze fiets en al helemaal niet van biken in het algemeen.
Als je echte kritiek wilt leveren vind ik dat je allereerst zo"n fiets gehad meot hebben en echt ervaren moet hebben of hij goed of slecht is. In het geval van de meeste mensen die kritiek leveren, hebben ze er niet eens op zo"n bike gereden.
Vette bike man ;D !
MTBMIEL, onderbouw je mening eens?
@ TuupJ, vettige bike, alleen ik vind die buizen zo akelig dun....
@ TuupJ, vettige bike, alleen ik vind die buizen zo akelig dun....
-
omdat jet staal is e, ander zou het nogal wa wegen....
Hij bedankt dat jullie die mtbmiel de grote debiel voor me afzeiken. Is echt een hechte familie hier.
Solonijn: Zoals dirty-harry al zij is het een stalen frame (2,5 kg) als het dikkere buizen zouden zijn zou ie ook in gewicht een stuk hoger zijn. Maar de bike voelt erg stevig aan en is makkelijk te manuvreren en hij doet precies wat je wilt.
Solonijn: Zoals dirty-harry al zij is het een stalen frame (2,5 kg) als het dikkere buizen zouden zijn zou ie ook in gewicht een stuk hoger zijn. Maar de bike voelt erg stevig aan en is makkelijk te manuvreren en hij doet precies wat je wilt.
Tuup J schreef:
Maar de bike voelt erg stevig aan en is makkelijk te manuvreren en hij doet precies wat je wilt.
D"UH tis een DMR !! ;-]
TuupJ and D-Harry... i know....maar ik persoonlijk houd meer van dik alu....:P
Ieder zijn eigen smaak he ;D
-
steel = real

- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
om ff verder over dat zadel te zeiken: ik vind het fisick atlas zadel het meest comfortabele zadel ooit, beter zelfs dan mijn snafu! houwen dat ding!
verder: supervette bike!
verder: supervette bike!
Nou heeft mtbmiel niks meer te zeiken