Als je foto op pinkbike staat heeft ie een adres, bijv. http://www.pinkbike.com/modules/photo/Urnyke, die vul je in op de plek van URL, dan zie je hem in dit topic verschijnen.
Weet je dat ik zo"n 12 jaar geleden een Lightspeed had! En die brak na 4 maanden! Bij de las was het helemaal wit uitgeslagen aan de binnenkant (bij het lassen zuurstof in het smeltbad gekomen!)
Zeg ik vind dat je je topic moet veranderen in onza N.O. pedalen (Voor de retro kenners) Ik ken maar drie mensen persoonlijk die er ooit mee gereden hebben en die hebben ze allemaal heel ver weggegooid omdat ze er gewoon niet uitgeraakten. Dus N.O. No Output ipv High Output
Maar wel pedalen met enorme retrowaarde.
nou dan hebben die mensen die jij kent zeker polio of iets dergelijks gehad. nooit problemen met gehad! heb ze uiteindelijk wel weggegooid omdat het bronzen glijlager de titanium as 1 mm in diameter had kleiner gemaakt. die assen kon ik dus niet meer gebruiken!!!
met die pedalen is dus echt niks mis, even inlopen dat wel en dan werken ze super, plaatjes gaan erg lang mee. Ik heb er ooit 2 jaar meegereden en alle stalen onderdelen zelf nog vervangen voor titanium!
WIe heeft er trouwens nog overbodige titanium verslten assen liggen, oude pedalen bijvoorbeeld waar die niks mee doet?
Ik geloof dat ze bij deze verkocht zijn voor 100 euros, m"n broer rijdt er namelijk al jaren mee op z"n marin en is erg tevreden, mail me maar even over de deal op casmod@chello.nl als je wilt
heb intersse in die titanium assen ,heb een draaibank en freesbank en kan er altijd mooie dingen van maken!
Wat wil je ervoor hebben of kan ik als dank een keer iets moois voor jou draaien als dankje. Zo heb ik heel die MTB van 6.8 kg gemaakt die in MTB Plus van februari stond!