XTR 2003 singlespeed cranks...
Moderators:JJ, Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
BEn je wel erg zeker van jezelf ;D

Re:XTR 2003 singlespeed cranks...
Of heel veel geld te veel, wel sonde want zo heel erg mooi staat het niet. Een mooie Rind guard kan ie nu ook wel vergeten.
Zowiezo vind ik ze niet mooi.. helemaal niet in SS trim.. en helemaaaaal zonde om die op een Serotta te monteren... maar ach.. it"s all about personal preferences.

Serotta is NICE. Heb er ooit een op 20 cm aftsand staan bekijken: staal, custom? paintjobje (usa flag). Heb alleen de eigenaar niet gesproken. Heb daarna eigenlijk nooit meer een Serotta in NL gezien.
Op de club van een maat van mij in amerika, is Serotta zo"n beetje de hoofdleverancier van materiaal. Het zijn alleen bijna allemaal racefietsen.
STZR.
Op de club van een maat van mij in amerika, is Serotta zo"n beetje de hoofdleverancier van materiaal. Het zijn alleen bijna allemaal racefietsen.
STZR.
Setzer schreef:
Serotta is NICE. Heb er ooit een op 20 cm aftsand staan bekijken: staal, custom? paintjobje (usa flag). Heb alleen de eigenaar niet gesproken. Heb daarna eigenlijk nooit meer een Serotta in NL gezien.
STZR.
Serotta is ook een echt racefiets-merk. Zelfs de mtb"s hebben wat weg van racefietsen

-
klopt ja, ergens begin jaren negentig.
wiesman is pas 30 ofzo maar heeft tig ervaring
BOMBPROOF bram schreef:
klopt ja, ergens begin jaren negentig.
Yep... en volgens hemzelf.. is de V-Brake van Shimano een kopie van iets wat hij ooit "gebasteld" heeft.. Florian zou dus de V-Brake als eerste uitgewerkt hebben... Dunno of het waar is.. maar hij zegt t zelf...

Volgens shimano is het een afstammeling van de marinovative trick brake van Ben Capron. Ja dat is die kerel die nu design doet bij specialized
. Die remmetjes waren zo eenvoudig en slim bedacht dat hij ze met een ijzerzaag en een boormachine kon maken.
greetz
bettes

greetz
bettes
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Hey bEttEs, zeg eens eerlijk, hoe de fuk weet jij dit allemaal, is het gewoon veel browsen en veel insiders kennen of is er een bike encyclopedie waarvan ik het bestaan niet weet maar die ik wel graag wil hebben?
Algemeen: Valt deze info (en alle info die voortkomt uit het "triviant" topic) niet ergens bundelen? Echt super interessante shit !!!
Algemeen: Valt deze info (en alle info die voortkomt uit het "triviant" topic) niet ergens bundelen? Echt super interessante shit !!!
Laat ons zeggen dat ik sinds 1993 zowat alle magazines lees die ik kan vast krijgen... En dat ik nogal een sterk geheugen heb
greetz
bettes
btw die enceclopedie dat ben ik gewoon
te koop voor onnoemelijk veel geld.

greetz
bettes
btw die enceclopedie dat ben ik gewoon

bEttEs schreef:
btw die enceclopedie dat ben ik gewoonte koop voor onnoemelijk veel geld.
Betalen in natura dus...