MTB Tandem frames
Moderators:JJ, Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Wie maken er allemaal betaalbare MTB Tandem frames, naast Cannondale, KHS en Stevens?
-
Re:MTB Tandem frames
Santana, Ventana, Pedal Power, Trek, Wellsworth (?), Koga Myatia, Look, Santos...
De verdere benantwoording van deze vraag speel ik door aan mijn secondant PINO, die weet er vast nog wel een stuk of 30 op te noemen. Dus Pino, doe je ding!
Lars.
De verdere benantwoording van deze vraag speel ik door aan mijn secondant PINO, die weet er vast nog wel een stuk of 30 op te noemen. Dus Pino, doe je ding!
Lars.
hij had het over betaalbaar lars niet over droomframes

-
whoops, sorry, klassieke forumfout: Druk je eigen verhaaltje schrijven zonder de vorige reacties te lezen... De vingers zijn sneller dan de ogen, zullen we maar zeggen. Gaat ie nog een keer:
[
Vooral Pedal Power is wellicht een goede optie. Heb op zo"n apparaat de Bergrace Arnhem gereden, helemaal niet verkeerd. Is een Duits merk, kan mijn achterrijder wel eens vragen waar je zoiets kunt krijgen en hoeveel het kost.
Groeten, Lars
[
De Lars Cuevas schreef:
[s][/s]Santana, Ventana, [s][/s] Pedal Power, Trek, [s][/s]Wellsworth (?), Koga Myatia, Look, [s][/s]Santos...
Vooral Pedal Power is wellicht een goede optie. Heb op zo"n apparaat de Bergrace Arnhem gereden, helemaal niet verkeerd. Is een Duits merk, kan mijn achterrijder wel eens vragen waar je zoiets kunt krijgen en hoeveel het kost.
Groeten, Lars
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Altijd leuk om te weten..De Lars Cuevas schreef: kan mijn achterrijder wel eens vragen waar je zoiets kunt krijgen en hoeveel het kost.
We rijden nu met een stalen ;D Trek T100, en mijn bijrijdster begint het steeds leuker te vinden, vooral dat we dezelfde (hoge) snelheid hebben spreekt haar erg aan.
Maar dat ding heeft 28" wielen (als ik zeg 29" ben ik natuurlijk een held

IS er info (prijzen) bekend over die Kinesis frames?
check mail JJ

koenie, kan je die prijzen ook naar mijn vriendje mailen? ik zit te internetten op mijn werk en heb geen email, vandaar.
burley (staal)
-
http://www.pedalpower.de/Produkte/Kompl ... nhill.html
niet duur lijkt me? Ook losse frames verkrijgbaar daar.
Groeten, Lars
niet duur lijkt me? Ook losse frames verkrijgbaar daar.
Groeten, Lars
Is ie weer!
O.m. wezen tandemen rond de Ventoux.
Betaalbare frames: Look, Lapierre, Pedalpower, Santos.
Problematisch is het slechts in 1 maat aanwezig zijn van de meesten.
Zoeken zal ik wat gestructureerderd aan gaan pakken.
O.m. wezen tandemen rond de Ventoux.
Betaalbare frames: Look, Lapierre, Pedalpower, Santos.
Problematisch is het slechts in 1 maat aanwezig zijn van de meesten.
Zoeken zal ik wat gestructureerderd aan gaan pakken.
www.Duratec.cz is een goede optie voor Custom, denk ik. Voor een tandem niet moeilijk doen, meteen 29" nemen. Marzocchi Shiver voorvork, even omklussen om de veerweg iets in te perken, en je bent go.
JJ, als jij een volwassen tandem regelt (2x22", 29" wielen), kunnen we proberen het tandem NK te verzieken met een SS
Collega van me heeft trouwens nog een stalen Ibis staan.

JJ, als jij een volwassen tandem regelt (2x22", 29" wielen), kunnen we proberen het tandem NK te verzieken met een SS

Collega van me heeft trouwens nog een stalen Ibis staan.

JJ, er staat een Schauff pitssburg (?) Tandem met LX en Louises in de O2bikers van deze maand voor 750 euro
Cloxxki schreef:
Collega van me heeft trouwens nog een stalen Ibis staan.![]()
Eerst zien, dan geloven!!!

Nee.. zonder gein... een MTB versie jah??? Ben zeeeer benieuwd naar (detail) foto"s!!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Cloxxki schreef:
JJ, als jij een volwassen tandem regelt (2x22", 29" wielen), kunnen we proberen het tandem NK te verzieken met een SS![]()
Collega van me heeft trouwens nog een stalen Ibis staan.![]()
Jij bent hier de 29-guru.. Zal al moeilijk genoeg zijn om een 22-19 frame te scoren..
Zoals je het hier neerzet lijkt het of die collega die Ibis speciaal voor mij nog heeft staan ;D
[
Wytze schreef:
JJ, er staat een Schauff pitssburg (?) Tandem met LX en Louises in de O2bikers van deze maand voor 750 euro
Thanx, maar dat wordt niks..