weg naar Patman (abc fietsen)
Moderator:Beheerders
Kan je met de bus vanuit Antwerpen bij Patman geraken of ligt de winkel nogal uit de buurt?
-
Re:weg naar Patman (abc fietsen)
je pakt de bus aan het station, de kant van de juwelier/joden, naar wilrijk, (ff vragen) en dan afstappen een de Biest (ook vragen) das een shoppings center in wilrijk, dan ongeveer 5min stappen naar pat, in de kleine steenweg, niet moeilijk, door het "binnenplein" van het shoppings center en dan gewoon rechtdoor, (ook ff vragen) der loopt wel wat volk.
Mercikes
-
ge moogt dan 10eur storten op mijn rekening, voor 75eur meer had ik er u zelfs naartoe gebracht....
Ik zal tegen Patje zeggen dat hij voor u een lolly opzij legt ;D
-
graag, wanneer ga je?
Ik wou eerst morgen gaan, maar blijkbaar is hij dan gesloten dus het zal vrijdag worden, deze week of volgende week, moet ik nog zien.
Het ligt in een vervallen straatje en is niet echt groot. Dus niet naar een grote showroom gaan zoeken. Pat heeft wel een mooie showroom dus daar moe je het aan herkennen.
En zo"n oudvallig krakkemikkig oud ijzeren fietske boven z"n deur hangen ;D ;D
stap idd af aan de bist!!! ga dan het plein over (basketveld) de straat die je dan ziet moet je hebben de "police" en de post zijn er in gelegen vraag anders gewoon de police , die straat is het tot bijna het einde aan de drukke baan !!!!(vraag anders gewoon op het basket plein de kortste weg naar de boomsesteenweg = drukke weg tussen brussel & antwerpen)
greetz
greetz