Re:bmx trix voor mtb
Moderator:Beheerders
weet iemand nog een paar bmx trukjes die je met de mtb kunt doen Vb: halve parspin,manuel ...
Re: bmx trix voor mtb
ik kan nu ook een ganse barspin wel zonder kabels
bunny hop? wij gaan hier vaak met de FR bikies de halfpipe in, vraag maar raak
ik heb nog 1nen "aboebaka" of zo iets da is een schansken of zo met daar achter een muur of baar of zo en dan daar op springen met u achter wiel en dan terug in die schans jumpen en dan achteruitrijden en weer goe landen echt nen beestigen bmx truk voor mtb
Check mn nieuwe post man http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... eadid=1841
Je kan ook een voet of 2 voeten van de pedalen af doen en dan geen pijn hebben als het goed gaat of 1 hand los en als je beter bent 2.
en kan jij dat ;D
Lijkt me inderdaad toch wat moeilijk.
Is een MTB daar niet wat te groot voor ???
Ik kan het niet perfect maar als je beetje jumpen kan lukt het wel een voet zeker twee voeten is het fijn als je een zacht zadel hebt anders als het fout gaat dan weet je het wel.
Dat is inderdaad waar ik voor vrees...
Ben gisteren met m"n MTB op een BMX-piste wat gaan gek doen.
Viel dat effe tegen!
Als je die wasborden en jumps over moet besef je maar eerst hoe lomp zo"n MTB is. :-[
Ben gisteren met m"n MTB op een BMX-piste wat gaan gek doen.
Viel dat effe tegen!
Als je die wasborden en jumps over moet besef je maar eerst hoe lomp zo"n MTB is. :-[
Die backhop in die link van Trialpimp lijkt me echt vet. Hoe goed lukt ie inmiddels???
Nog meer dergelijke moves iemand????
Nog meer dergelijke moves iemand????
Probeer ns achteruit te rijden dmv een heel flauwe helling en/of door af te zetten met n kleine endo (of je voorwiel staan)
En probeeer dingen te droppen op n trial manier, of probeer op een plateua van 80cm te bunnyhoppen!!
En probeeer dingen te droppen op n trial manier, of probeer op een plateua van 80cm te bunnyhoppen!!
Ik kan nu tegenwoordig ook wheelien dmv bij te remmen, das echt relaxt... kan in theorie zo ver wheelien als ik wil! (tot mn rug te veer pijn doet >:()
Maar hier door kan ik dus ook heeeeel langzaam wheelien, en afremmen op mn achterwiel en vervolgens mij voorwiel ergens op stallen.
Lurchen blijft moeilijk, dat oefen ik af en toe een beetje.
ps. Balans word errug goed van dat achterwiel rijden!!!
Maar hier door kan ik dus ook heeeeel langzaam wheelien, en afremmen op mn achterwiel en vervolgens mij voorwiel ergens op stallen.
Lurchen blijft moeilijk, dat oefen ik af en toe een beetje.
ps. Balans word errug goed van dat achterwiel rijden!!!
ik kan al een betje one hander manuel en ook een heel klein beetje no hander
en ik kan ook al een beetje walride
en ik kan ook al een beetje walride
One handed manual??? Of one handed coasterwheely??? (coasterwheely is manual maar dan zittend) :P
En lurchen is echt moeilijk (vooral met m"n 21inch helemaal onmogelijk), maar als je het kan is het echt vet bij urban.. ;D
En lurchen is echt moeilijk (vooral met m"n 21inch helemaal onmogelijk), maar als je het kan is het echt vet bij urban.. ;D
Lurchen lukt op elke fiets, het lukt me zelfs op Dyno"s Fully. Dus het is echt niet onmogelijk op een 21inch. Je moet natuurlijk wel eerst redelijk kunnen backhoppen.
In Arnhem heb ik al een kleine clinic gegeven aan een aantal DP"ers voor het backhoppen. Dus als ze allemaal goed oefenen kunnen we bij de volgende meeting uitleg geven over het lurchen.
Maar het blijft een kwestie van heel veel oefenen ;D
Succes
In Arnhem heb ik al een kleine clinic gegeven aan een aantal DP"ers voor het backhoppen. Dus als ze allemaal goed oefenen kunnen we bij de volgende meeting uitleg geven over het lurchen.
Maar het blijft een kwestie van heel veel oefenen ;D
Succes
yeah thnx for the lessons :-*
ik rijd met 24" wielen en ik kan ook een coasterwheelyRadical schreef:
One handed manual??? Of one handed coasterwheely??? (coasterwheely is manual maar dan zittend) :P
one handed manual bedoel ik
Den Hans schreef:
Lijkt me inderdaad toch wat moeilijk.
duud ze doen dit ook op van die vette cross-motoren
TrialPimp schreef:
Probeer ns achteruit te rijden dmv een heel flauwe helling en/of door af te zetten met n kleine endo (of je voorwiel staan)
tis makkelijker gwoon een 180 te doen, maarja dat ben ik weer dan
-
miss moet T-bo wel zeggen da hij tail tap to barspin op een quarter pipe doet
RESCPECT
...
RESCPECT
...
das idd wel vet !!Dirty-Harry schreef: miss moet T-bo wel zeggen da hij tail tap to barspin op een quarter pipe doet
RESPECT
...
-
ik was vergeten te vertellen da het 180 tail tap to barspin was.....
en sibren begint de 180 btailtap al goe onder de knie te krijgen
no gcoolen trik is aboebaka on ehand xup
no gcoolen trik is aboebaka on ehand xup