specialized p2
Moderator:Beheerders
oi,
ik ben dus op zoek naar een geschikt fietsje voor urban assault... maar de p3 is even buiten mijn budget dus wil ik men vragen of de p2 wat is? zijn er mensen met ervaring[met de fiets of dingen waarmee de fiets is opgebouwd?]
http://www.specialized.com/SBCBkModel.j ... in&my=2003
thnx
ik ben dus op zoek naar een geschikt fietsje voor urban assault... maar de p3 is even buiten mijn budget dus wil ik men vragen of de p2 wat is? zijn er mensen met ervaring[met de fiets of dingen waarmee de fiets is opgebouwd?]
http://www.specialized.com/SBCBkModel.j ... in&my=2003
thnx
Re:specialized p2
Moet je even teleurstellen, als je nog een p.2 wil dan ga je lang moeten wachten ofwel goed moeten zoeken...de stock is op en ik denk dat ze in de winkels ook al allemaal verkocht zijn. Heb maandag nog mail gehad van Specialized omdat ik gevraagd had achter een P.3...in september komen de 2004 modellen uit. Veel moed!
GreetZ
pHiLL
GreetZ
pHiLL
weet je nog iets gelijkwaardigs voor zon prijs? ik wil deze zomer wel rijden, dan maar geen P fietske
Waar woon je?
Bij van Herwerden in Voorburg staat nog een P3 2003 in de maat S.
sharkey
sharkey
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Bij Cycle Trend groningen nog eeen P.2
Rinse
Rinse
das mooi heel mooi kwoon nl in appingedam, 30 km van groningen. rinse kom jij uit groningen? zo ja hoe wat waar fiets je dan?
sharkey schreef:
sharkey
wat kost die dan?
janjaap schreef:
das mooi heel mooi kwoon nl in appingedam, 30 km van groningen. rinse kom jij uit groningen? zo ja hoe wat waar fiets je dan?
never mind, eelde dus
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
janjaap schreef:
[janjaap schreef:
never mind, eelde dus
Ik fiets niet in Eelde hoor. Ne ik fiets altijd in Norg en speel wat met m"n P.3 in groningen.
Rinse
janjaap schreef:
[sharkey schreef:
sharkey
wat kost die dan?
Volgens het prijskaartje kost het 1820 euro ! wie weet waar vriendelijk praten toe kan lijden ;D :P
Rinse Appelstroop schreef:
[janjaap schreef:
[janjaap schreef:
never mind, eelde dus
waar in groningen kan je een beetje relaxed rijen dan?
Ik fiets niet in Eelde hoor. Ne ik fiets altijd in Norg en speel wat met m"n P.3 in groningen.
Rinse
ELVIS schreef:
[janjaap schreef:
[sharkey schreef:
sharkey
wat kost die dan?
Volgens het prijskaartje kost het 1820 euro ! wie weet waar vriendelijk praten toe kan lijden ;D :P
ik had al besloten samen met vriend portomonnee dat dat niet echt ging lukken ga wel checke of die p2 der nog hangt.
-
volgens mij wil jij naar de godstatus toe he ::)