Moet de DP kleding gesponserd worden?
Moderator:Beheerders
P.S. Mij maakt het overigens allemaal niets uit. Wel of geen reclame, kleur(en) etc. Ik vertrouw op de goede smaak van Ruben en de andere jongens :-* Ben erg benieuwd maar we moeten nog even geduld hebben :-X
Re:Moet de DP kleding gesponserd worden?
::) ::)Dit wordt een eindeloze diskuzie mischien kunnen we logo"s van DP laten maken die je dan op je eigen shirt met je eigen of zonder eigen merknamen dan wel reklame"s kunt strijken een logo voor op de broeks pijp en een voor op de borst en een grote voor op de rug
Lekker universeel
Angel

Lekker universeel

Angel
Dn Helle schreef:
Zeg!!!
Ik rij met kleding van Akkermans, het valt wel op, maar is dus totaal niet bestickerd met reclame en al helemaal niet schreeuwerig...
Rustig maar

Ok... maar ik moest ff zeggen dat het ook anders kon.... :-*
Mja die kleding van specialized bevalt me anders ook wel...
Dn Helle schreef:
![]()
Ok... maar ik moest ff zeggen dat het ook anders kon.... :-*
Mja die kleding van specialized bevalt me anders ook wel...
Is "t nou weer goed tussen ons

Kusje er over heen: :-*
Jah sita, tis goed...
Ik zit net te kijken naar rocky mountain teamkleding... Kost een shirtje daar ff 69€ Een beetje veel...

Ik zit net te kijken naar rocky mountain teamkleding... Kost een shirtje daar ff 69€ Een beetje veel...
Het gaat er niet om of het specialized logo (bijv.) lelijk of juist mooi is, het gaat er om dat veel mensen liever geen reclame hebben van een fietsmerk waar ze helemaal niks mee te maken hebben.
Maar goed, na het lezen van dit topic gaat het er nogal op lijken dat er geen reclame komt, of niet Ruben?
Maar goed, na het lezen van dit topic gaat het er nogal op lijken dat er geen reclame komt, of niet Ruben?
Lijkt me een beetje wazig, niet?
2 sites tegelijk sponseren, op het shirt voor DP
2 sites tegelijk sponseren, op het shirt voor DP

69E vind je veel? Vorig jaar kostte een Rocky teamshirt nog 150E. Da"s pas duur
Gelukkig dat die dingen nu "maar" 69E kosten, kan ik tenminste rijden met een shirt van m"n eigen bikemerk en kan ik dei GT spullen in de kast laten hangen. Spullen van Scott zijn overigens ook zo duur.
Overigens vertrouw ik liever niet zoals Sita op de smaak van Ruben en consorten. (Hoewel Ruben"s smaak voor vrouwen ok is, he likes Alison Cydor too).

Overigens vertrouw ik liever niet zoals Sita op de smaak van Ruben en consorten. (Hoewel Ruben"s smaak voor vrouwen ok is, he likes Alison Cydor too).
zonoskar schreef:
69E vind je veel? Vorig jaar kostte een Rocky teamshirt nog 150E. Da"s pas duurGelukkig dat die dingen nu "maar" 69E kosten, kan ik tenminste rijden met een shirt van m"n eigen bikemerk en kan ik dei GT spullen in de kast laten hangen. Spullen van Scott zijn overigens ook zo duur.
Ok :-[ 150 is toch wat meer...
Ennuh je rijdt toch niet met GT en Scott als je een Rocky mountain hebt?

Je moet wat he? Als je eerst 4 jaar GT gereden hebt, heb je nogal wat spullen. En als RM shirtjes 150E kosten, laat je het wel om die te kopen. Maareh, geen Scott shirts hoor, dat was alleen om te laten zien dat die RM shirts best aardig geprijst zijn nu.
Lastige kwestie...
Sponsoring? En we gillen bijna allemaal JA!
Maar wat er nu op het shirt moet komen... Tja... Van auto merk, tot Yoghurt boer, het blijft altijd "lastig". ???
Maar, als er alleen maar Dirty Pages op zou staan, dan is het natuurlijk wel okay. Misschien als er op de site van DP wat meer reclame balkjes komen, en zo de kleding wat goedkoper wordt gemaakt...?
Okay, die reclame is altijd irritant aanwezig op een site, maar daar kun je enigszins een beleid op voeren misschien. Wat op je shirtje staat, dat schijnt een hekel punt te zijn, als ik zo de reacties bekijk. DP is geloof ik het enige wat er op kan/ mag staan.
Nu lul ik ook maar een end weg, ik kom hier maar net om de hoek kijken...
Succes voor degene die dit allemaal moet regelen! ;D
Sponsoring? En we gillen bijna allemaal JA!
Maar wat er nu op het shirt moet komen... Tja... Van auto merk, tot Yoghurt boer, het blijft altijd "lastig". ???
Maar, als er alleen maar Dirty Pages op zou staan, dan is het natuurlijk wel okay. Misschien als er op de site van DP wat meer reclame balkjes komen, en zo de kleding wat goedkoper wordt gemaakt...?

Okay, die reclame is altijd irritant aanwezig op een site, maar daar kun je enigszins een beleid op voeren misschien. Wat op je shirtje staat, dat schijnt een hekel punt te zijn, als ik zo de reacties bekijk. DP is geloof ik het enige wat er op kan/ mag staan.
Nu lul ik ook maar een end weg, ik kom hier maar net om de hoek kijken...
Succes voor degene die dit allemaal moet regelen! ;D
-
Ja, ik ben dol op flink gesponsorde kleding!
Het zou helemaal fantastisch zijn als super bikeshop Tom Schouten uit scheveningen erop kwam!
Verder ben ik dol op merken dusse leef je uit ik koop alles :-X
Het zou helemaal fantastisch zijn als super bikeshop Tom Schouten uit scheveningen erop kwam!
Verder ben ik dol op merken dusse leef je uit ik koop alles :-X
Ik vind dat er ook sponsoring op moet... Zo veel als je wilt.. ( je moet het niet te gek maken natuurlijk, nog wel een beetje rustig) maar dat scheelt wel in de pleuro"s....
mvg Ninko
mvg Ninko
Waarom zijn deze topics nog steeds stickie?
/edit: want het blijkt al dat niemand ze nog leest, laat staan post
/edit: tjek de data, zie, niemand leest dit nog! :P
/edit: boe! BOE!
/edit: want het blijkt al dat niemand ze nog leest, laat staan post

/edit: tjek de data, zie, niemand leest dit nog! :P
/edit: boe! BOE!
-
ah oui, c"est moi!
ale, ik dacht laat ik eens even een kijkje nemen. Idd niet veel gebeurt in de tussentijd...
ale, ik dacht laat ik eens even een kijkje nemen. Idd niet veel gebeurt in de tussentijd...
baquelappe schreef:
ah oui, c"est moi!
Mods, de-stickie-niseer het anders eens, het staat zo in de weg te staan

Idd er is nu toch cker al wel duidelijkheid over hoe de kleding eruit gaat zien?
Van mijn part kan t "Dirty Pages Kleding" topic ook wel ge-destickyniseerd worden.
Is er al iets bekend over hoe en waneer t spul op de markt komt?
Dude
Van mijn part kan t "Dirty Pages Kleding" topic ook wel ge-destickyniseerd worden.
Is er al iets bekend over hoe en waneer t spul op de markt komt?
Dude
misschien kan er een computer animatie van gemaakt worden hoe het ongeveer eruit komt te zien??? ??? (of is dat idee al langs geweest?)
oke ik heb dus ff geen zin om helemaal terug te gaan lezen...
komt er nu sponsering of nie en welk???
komt er nu sponsering of nie en welk???
waarschijnlijk is dit al eens gezegd maar om helemaal terug te gaan zitten lezen...als er sponsoring op komt van een fietsenwinkel of on line shop haak ik bij voorbaat al af!
Zal mijn baas leuk vinden als ik binnenstap met onze concurent op mijn rug :P
Dirty-Hands schreef:
waarschijnlijk is dit al eens gezegd maar om helemaal terug te gaan zitten lezen...als er sponsoring op komt van een fietsenwinkel of on line shop haak ik bij voorbaat al af!
Mijn baas zal het sowieso minder vinden als ik met fietskleding
binnenkom wandelen op kantoor maar wat ik in mijn vrije tijd
uitvreet mag ik helemaal zelf bepalen, kortom, dikke bs.
Een ieder zijn eigen mening Roger...en als ik een kantoorbaan zou hebben had ik dit ook niet neergetikt

zou er geen mooie schaars geklede dame op kunnen staan die een groot bord met dirty-pages erop vast houdt.
of anders red bull nog
red bull is leker , red bul is fris.
Alleen jammer dat het duur is ;D
of anders red bull nog
red bull is leker , red bul is fris.
Alleen jammer dat het duur is ;D