Admirals
Moderator:Beheerders
Ik ben net voor het eerst wezen kijken naar een wedstrijd van de Amsterdam Admirals, een vriendin van me is sinds een jaar cheerleader en zeurde al een heel seizoen dat ik een keer moest komen kijken dus ik denk what the fcuk...
Aangezien ik jaren voetbal supporter ben stond ik ervan te kijken hoe het er daar aan toegaat, geen rellen tussen supporters en zelfs geen hekken tussen supporters, ik was met stomheid geslagen. Toch fijn om te weten dat het zo ook kan. Beetje moeilijk te volgen omdat ik nog niet alle regels ken maar errug leuk om een keertje te gaan kijken ondanks het hoge telekids gehalte (veel kinders met vrij irritante toeters).
Zijn er nog meer DPers ooit geweest en wat vonden jullie ervan??
Dude
Aangezien ik jaren voetbal supporter ben stond ik ervan te kijken hoe het er daar aan toegaat, geen rellen tussen supporters en zelfs geen hekken tussen supporters, ik was met stomheid geslagen. Toch fijn om te weten dat het zo ook kan. Beetje moeilijk te volgen omdat ik nog niet alle regels ken maar errug leuk om een keertje te gaan kijken ondanks het hoge telekids gehalte (veel kinders met vrij irritante toeters).
Zijn er nog meer DPers ooit geweest en wat vonden jullie ervan??
Dude
-
Re:Admirals
Sinds wanneer ben jij zo braaf? ;D
Laat t de voetbalfans maar niet horen!
Kwas een paar weken geleden in a`dam toen de wedstrijd tussen de Admirals en Rhinefire was. Echt tof om te zien al die Duitsers in Football shirts en alles, en dat gewoon tussen de Admirals fans, echt waanzin, al helemaal omdat het nederland-duitsland is, maar dat schijnt niet te boeien.
...wel leuk om te zien....alleen de verhouding tijd/daadwerkelijke actie ligt een beetje laag als je voetbal gewend bent
Hmm doe mij maar NBA. Yeah!
Dust-eater schreef:
Sinds wanneer ben jij zo braaf? ;D
Je kent me toch

Dude
kan naar elke wedstrijd als ik wil ;D ;D ;D
Tis idd een hele ervaring! Vooral dat er helemaal geen rellen en ongein ontstaat valt me altijd op! Gewoon een gezellige boel! Ook met de fans van de tegenpartij!
Me zus heeft op kantoor bij de ticketservice gewerkt...
En nu dus nog tijdens de wedstrijden...
mzzl Gemini
Tis idd een hele ervaring! Vooral dat er helemaal geen rellen en ongein ontstaat valt me altijd op! Gewoon een gezellige boel! Ook met de fans van de tegenpartij!
Me zus heeft op kantoor bij de ticketservice gewerkt...
En nu dus nog tijdens de wedstrijden...
mzzl Gemini
Mazzelaar....
ENnuh DUde, sinds wanneer scoor jij cheerleaders als vriendinnen?
ENnuh DUde, sinds wanneer scoor jij cheerleaders als vriendinnen?

Tsjah ik kende haar al een jaartje of 4 voordat ze cheerleader was dus misschien dat dat scheeltDn Helle schreef: Mazzelaar....
ENnuh DUde, sinds wanneer scoor jij cheerleaders als vriendinnen?![]()

Ik ken er ondertussen al 2 dus op zich mag ik niet klagen. Hele aardige meiden trouwens ;D :P
Dude
-
Ik zie ze nie staan op de foto dude of kijk ik niet goed?
Je kijkt goed maar ze staat hier niet op omdat het een foto is van vorig seizoen en toen deed ze nog nie mee.
[offtopic]Wanneer ga je trouwens weer een keer mee fietsen lui zwijn? ;D[/offtopic]
Dude
[offtopic]Wanneer ga je trouwens weer een keer mee fietsen lui zwijn? ;D[/offtopic]
Dude
-
dat is idd off-topic! ;D