verchroomde wieletjes
Moderator:Beheerders
eh weet iemand waar ik een net stel verchroomde wieletjes kan halen?
gebruik: drop offs van niet egt hoger dan 2 meter ofzo en verder beetje gerag door de stad?
janjaap
gebruik: drop offs van niet egt hoger dan 2 meter ofzo en verder beetje gerag door de stad?
janjaap
-
Re:verchroomde wieletjes
ai, word het een pimpin bak ofzo?
dat zou dan bijna staal moeten worden, alu vergroom je niet zo makkelijk.
kzou het niet weten waar je die haalt.
kzou het niet weten waar je die haalt.
bestaan zulke wieltjes
zou je ze bij un bedrijf moeten laten verchromen
zou je ze bij un bedrijf moeten laten verchromen
-
in 20" zijn er crome wielen genoeg ; in 26" niet te vinden denk ik, maar toevallig heb ik een voorwiel verchroomd... 26" Rigida DP22 op deore naaf
te koop...

misschien een mogelijkheid om een alu velg te gaan polijtsten met een dremel of zo???
Dan gaat in ieder geval mooi glimmen!!
mzzl Gemini
mzzl Gemini
Gemini schreef:
misschien een mogelijkheid om een alu velg te gaan polijtsten met een dremel of zo???
mzzl Gemini
haha, duurt ff maar dan heb je wel wat.........
dusssss©
op mn ouwe race bmx had ik ze van sunn[en dan van die dunne], maar het is wel te doen: aluminium, je kan zelf kunststof verchromen.
-
Da Bomb heeft 26" en/of 24" verchroomde velgen in haar assortiment!!!
Ik heb nog even op hun website gekeken, maar de velgen staan er niet meer op. Ik zou ze eventjes bellen. Misschien dat ze d"r wel nog hebben liggen
Ik heb nog even op hun website gekeken, maar de velgen staan er niet meer op. Ik zou ze eventjes bellen. Misschien dat ze d"r wel nog hebben liggen
Nee, Da Bomb verkoopt ze dus niet, en ik vervloek ze daarvoor, op Friedrichshafen daarmee lekker de pimp uithangen en daarna tóch maar niet verkopen.SexXxy Boy schreef: Da Bomb heeft 26" en/of 24" verchroomde velgen in haar assortiment!!!
jboystuff.com zegt ze wel te verkopen, alleen niet aan buitenland... Flikkers.... pardoneer mijn taalgebruik maar...
[eidt] voor het verlekkeren, zaten in Friedrichshafen in mijn Cherrybomb, heel sexy, wilde ze er graag bij, was niet aan te komen...

fijne wieletjes, maar ben het nog steeds niet eens met die naam, dabomb, klinkt als een of andere neger uit amsterdam zuidoost ze heeft geproduceerd