Plaats hier feedback over de website, hulp bij het gebruik van de website of test de mogelijkheden van het forum.
Moderator:Beheerders
-
baquelappe - Berichten:1518
Gast?
Bericht
door baquelappe » zo mei 18, 2003 3:02 pm
Vraagje:
hoe kan je als gast op het forum meelullen? Als ik op school zit log ik liever niet in gezien de history instelingen van de explorer daarzo... Dus wil ik gewoon als Gast meepraten. Ik zie dit wel vaker (naam word zwart) , maar zie geen mogelijkheid om dit ook te doen. Ben ik echt zo scheel en kijken ik er overheen, of zijn er menschen met een bepaalde uber-gave om dit te kunnen doen?
Ik dankuzeer!
-
Gast
Bericht
door Gast » zo mei 18, 2003 5:30 pm
Als je inlogt als gast blijt de "history" in je I.E. hetzelfde dus daar heb je geen r33t aan.
Het makkelijke is dat je diezelfde "history" gewoon per opgevraagde site kan wissen en daar hoef je geen "uber-gave" voor te hebben.
-
WhoCares - Berichten:1779
Bericht
door WhoCares » zo mei 18, 2003 7:40 pm
baquelappe schreef:
Vraagje:
Ik zie dit wel vaker (naam word zwart) ,
Die
zwarte gasten zijn ex-leden die zich afgemeld hebben , maar hun reacties blijven staan.
En om te kunnen reageren moet je nou eenmaal lid zijn.
-
Bericht
door baquelappe » zo mei 18, 2003 8:18 pm
DudeHimself schreef:
Als je inlogt als gast blijt de "history" in je I.E. hetzelfde dus daar heb je geen r33t aan.
Het makkelijke is dat je diezelfde "history" gewoon per opgevraagde site kan wissen en daar hoef je geen "uber-gave" voor te hebben.
wat heb ik hier nu weer aan, ik wil alleenmaar weten hoe je als gast kunt meepraten. Bespaar me de nerd talk, want dat kan ik altijd nog veel beter ::) En dat van de ex leden, lijkt me stug> Want zie ze vaak genoeg voorbij komen, en dat zijn gewoon mensen die meepraten in recente onderwerpen, met zelfde naam als de lid-versie (en deze zijn WEL lid). Weet er nu echt niemand he dit moet ???
-
Gast
Bericht
door Gast » zo mei 18, 2003 8:57 pm
baquelappe schreef:
[
DudeHimself schreef:
wat heb ik hier nu weer aan, ik wil alleenmaar weten hoe je als gast kunt meepraten. Bespaar me de nerd talk, want dat kan ik altijd nog veel beter ::) En dat van de ex leden, lijkt me stug> Want zie ze vaak genoeg voorbij komen, en dat zijn gewoon mensen die meepraten in recente onderwerpen, met zelfde naam als de lid-versie (en deze zijn WEL lid). Weet er nu echt niemand he dit moet ???
Ruzie met je vriend? Fiets kapot? Hard op je bek gegaan vandaag? Of ben je altijd zo vriendelijk tegen mensen die je ergens mee willen helpen?
-
Bericht
door baquelappe » zo mei 18, 2003 10:38 pm
Zeg dan gewoon niets!
hang hier maar een dik vet fatsig hangslot op, ik weet nu wel dat het niet mogelijk is.
Zal wel weer aan mij liggen....
-
legion
-
Contacteer:
Bericht
door legion » ma mei 19, 2003 8:18 pm
Zijn dus WEL ex-leden die bijv. niet de uberposter van de site wilden worden, een ban hebben gekregen of gewoon zich hebben afgemeld.
De mogelijkheid om als gast te posten is er wel maar die staat hier dus uit, dat zal een bewuste keus zijn (waar wel "t één en ander voor te zeggen is) en lijkt me niet dat Ruben dat ff gaat veranderen zodat jij op school niet hoeft in te loggen.....
-
SoloNijN - Berichten:1610
Bericht
door SoloNijN » wo mei 21, 2003 10:15 pm
duuuddeee....
voorbeeld 1 Shockwave heeft zich afgemeld, later weer aangemeld
voorbeeld 2 Exar wou geen spammer 2k3 deluuks beta 5 gold edition zijn en is over nieuw begonnen
zo
-
Gast
Bericht
door Gast » wo mei 28, 2003 10:59 am
Wauw een post van SoloNIJN waarin hij gelijkt heeft!

:P
Maareuh, het is OF een afgemelde user OF een vreselijk verneukte login in combinatie met een nog stukkere forumsoftware. Taeke had dat ook een tijdje geloof ik.
-
Bericht
door SoloNijN » wo mei 28, 2003 2:06 pm
tsja, ik ben nog niet zo slecht als de mensen denken ::)
edit//vul me dan ook niet aan en zeg gewoon dat ik gelijk heb

:-*
-
Gast
Bericht
door Gast » wo mei 28, 2003 5:25 pm
Okay:
gewoon dat ik gelijk heb

-