Hele vette dirt bike (BMX). Een GT Thumper met chromoly 4130 frame. In heel donker groen. Hij is supersterk voor lomp dirtjump werk. Maar ook is het door zn geometrie een perfect vert(half-pipe) fietsje. Ik heb dr linksvoor en linksachter pegs (steuntjes bij de assen) opgezet voor de grinds en pegstals (zitten dr nog niet op op de foto). Hij heeft voor èn achter 14mm assen. Hij heeft een hele lompe 3pc krankset van gt. Achter zitten dr ketting spanners op om je ketting mooi strak te houden. Dr zitten net nieuwe handvatten op (met pinup girl). Zadel is nog onbeschadigd net zoals rest van de fiets. (op de gebruikelijke sporen op de pegs, pedalen en stuuruiteinden na). Ik heb em gekocht bij brainwash in arnhem voor E725,-. En eigenlijk te weinig op gereden omdat ik rond die tijd mn planet-x opgebouwd heb en wat meer daarop ben gaan rijden.
gooi maar een bod deze kant in.
specs
frame  Â
100% cr-mo trail design, machined head tube, 6mm thick dropots with 14mm slots, u-brake mounts, revised cable routing, welded on seat post clamp
fork  Â
100% cr-mo trail design 1-1/8" threadless steer tube with weld in star nut, 1-3/8" blades, 6mm thck dropouts with 14mm axle slots
crankset  Â
gt tubular cr-mo 3-piece, 180mm, pinch bolt clamping, splined spindle hole, chrome plated
chainwheel
gt 7mm thick cnc aluminum, 44t, black anodized
pedals  Â
gt aluminum platform with press in pins
bottom bracket  Â
sealed cartridge bearings, aluminum cups, cr-mo splined spindle
freewheel  Â
acs maindrive, 1/2 x 1/8", 16t, chrome plated
chain  Â
kmc "stretch proof", thicker side plates, nickle plated
rims
alex al-mx22 aluminum, 48 hole, 30mm wide