(ro*die OT) Limburgs Mooiste
Moderator:Beheerders
Hola! Nog mensen hier die op 18/5 Limburgs Mooiste gaan rijden? Tis wel allemaal asfalt, maar allez, dat zijn de vaste MTB-routes in Zuid-Limburg ook ;D.
Ikke doe de 150, samen met wat andere lui. Zaterdag naar de camping, zondag rijden, en weer terug. ben benieuwd of de ware ro*dies er tegen kunnen om ingehaald te worden door een gast op een goedkope Trek 1200 met een Camelbak op zijn rug :P :-X
Ikke doe de 150, samen met wat andere lui. Zaterdag naar de camping, zondag rijden, en weer terug. ben benieuwd of de ware ro*dies er tegen kunnen om ingehaald te worden door een gast op een goedkope Trek 1200 met een Camelbak op zijn rug :P :-X
Re:(ro*die OT) Limburgs Mooiste
Ik ga hem ook rijden, de 100 km dan.
Roadies fokken door ze in te halen is erg cool.
Roadies fokken door ze in te halen is erg cool.

door de berm zeker ja ;D
@Steulen: Ik zal kijken of ik een malloot met een Trek 1200 en een Camelbak zie, moet jij maar kijken of je een malloot op een Gazelle met Camelbak ziet.

OK..een Camelbak...a dead giveaway...daar durven die roadies nooit mee te rijden ;D
Gisteren gereden met twee vrienden die op randonneurs reden, was best leuk en erg druk. Het weer viel mee, alleen tien minuten een bui. Het hoge aantal vrouwen viel met op ten opzichte van mountainbike toertochten.
Geen Steulen gezien. Je ziet inderdaad geen roadies met camelbak.
Geen Steulen gezien. Je ziet inderdaad geen roadies met camelbak.

Verdorie, en in ons groepje van vier reden er toch drie met zo"n ding.
Idd, veel meer vrouwen op racefietsen dan op MTB"s. Tja, van asfalt word je wat minder vies dan van modder.
Al met al zeer geslaagd. Gevloekt op de Oude Huls en Seffenterberg, heel hard gelachen om omvallende mensen met te dure fietsen op Keutenberg (leve de triple) en Eyserbosweg.
Idd, veel meer vrouwen op racefietsen dan op MTB"s. Tja, van asfalt word je wat minder vies dan van modder.
Al met al zeer geslaagd. Gevloekt op de Oude Huls en Seffenterberg, heel hard gelachen om omvallende mensen met te dure fietsen op Keutenberg (leve de triple) en Eyserbosweg.
Wij gisteren naar Z-Limburg om daar wat de modderdappen.. wisten wij veel dat die wielrennurs er ook zouden zijn... ??? Afijn.. boven aan gekomen aan de Koning van Spanje richting de Vijlenroute gereden... Kruiste geregeld die dunne-band-rijders... t waren er veeeeel.. ondanks het niet zo plezante weer...
Terug van de Vijlenroute richting de Gulpen route stuk over de weg mee geduwt met de gasten... +40 en mee draaien kop over kop.. was lache.. kwam er alleen achter dat ik niet genoeg tandwielen meer overhad
Nou jah...
wat me opviel is de grote hoeveelheid echte wielren-tourristen.. niet negatief bedoelt.. maar uh.. als je eens ziet wat er toch mee rijd op zo"n rit.. niet te geloven... fietsen waar ik als classic-liefhebber toch mn bedenkingen bij krijg of die wel zo veilig zijn om met 20+ (....) van de berg af te suizen... ::)
Terug van de Vijlenroute richting de Gulpen route stuk over de weg mee geduwt met de gasten... +40 en mee draaien kop over kop.. was lache.. kwam er alleen achter dat ik niet genoeg tandwielen meer overhad

wat me opviel is de grote hoeveelheid echte wielren-tourristen.. niet negatief bedoelt.. maar uh.. als je eens ziet wat er toch mee rijd op zo"n rit.. niet te geloven... fietsen waar ik als classic-liefhebber toch mn bedenkingen bij krijg of die wel zo veilig zijn om met 20+ (....) van de berg af te suizen... ::)
Klopt ja, wat een barrels.
Overigens twee zware valpartijen gezien. Een gast direct voor me die in een haarspeldbocht te hard remde, de bocht uit vloog, mooi in de berm evenwijdig aan het asfalt uitkwam, weer het asfalt op wilde wippen en prompt bleef haken achter de opstaande rand van de weg...smak op de plaat ::)
En ook nog een soort van aanrijding tussen een paar lui die niet blij waren, eentje met gebroken neus vrees ik.
Overigens twee zware valpartijen gezien. Een gast direct voor me die in een haarspeldbocht te hard remde, de bocht uit vloog, mooi in de berm evenwijdig aan het asfalt uitkwam, weer het asfalt op wilde wippen en prompt bleef haken achter de opstaande rand van de weg...smak op de plaat ::)
En ook nog een soort van aanrijding tussen een paar lui die niet blij waren, eentje met gebroken neus vrees ik.
DeKerfs schreef:
Gaf je zeker wel een warm gevoel al die classics?

Maar inderdaad veel fietsen die eens of tweemaal per jaar de schuur uitgetrokken worden, even bandjes oppompen. Zo lopen niet direct leeg? Oké fietsen maar. Veel lui aan de kant zien staan met lekke banden, gebroken derailleurs en meer van dat soort zaken.

-
jups als het goed is rij ik hem ook, de 150 km, ff uitkijken naar een gele merida extreme 907 ;D die ook nog errug smerig is ;D

REES VLEES schreef:
jups als het goed is rij ik hem ook, de 150 km, ff uitkijken naar een gele merida extreme 907 ;D die ook nog errug smerig is ;D![]()
Voor uwen info... dit evenement was vorig weekend

-
hahaha wtf da meen je niet,DeKerfs schreef: [Voor uwen info... dit evenement was vorig weekendREES VLEES schreef: jups als het goed is rij ik hem ook, de 150 km, ff uitkijken naar een gele merida extreme 907 ;D die ook nog errug smerig is ;D![]()
![]()

(toch maar es ff dat meeltje weer bekijken ???)
ahaa ze hadden 2x een meeltje gestuurd met hetzelfde onderwerp.....
-
volgend jaar ben ik er ook bij...op een trek 8500, denk dan met schijfremmen, haha lekker roadies treiteren. Kijken wie er het laatst rem onderaan het bergje...