Gore shirt niet bestand tegen Camelbak?
Moderator:Beheerders
Ik heb sinds kort een drinkrugzak. Na een paar keer gebruiken met mijn Gore Bikewear shirt (lange mouw) begint het shirt ineens enorm te slijten op de rug. Ik vind dit een beetje raar, zeker omdat het om een behoorlijk prijzig shirt gaat. Mag ik er niet vanuit gaan dat fietskleding gebruikt kan worden met een rugzak?
Gore shirt niet bestand tegen Camelbak?
Rugzakken en jacks is in mijn ervaring altijd lastig,Perik schreef:Ik heb sinds kort een drinkrugzak. Na een paar keer gebruiken met mijn Gore Bikewear shirt (lange mouw) begint het shirt ineens enorm te slijten op de rug. Ik vind dit een beetje raar, zeker omdat het om een behoorlijk prijzig shirt gaat. Mag ik er niet vanuit gaan dat fietskleding gebruikt kan worden met een rugzak?
door die wrijving treedt er gewoon sneller slijtage (van de stof) op.
Ik weet dat men in de outdoorwereld vaak bij een waterdicht jack een drielagen (Gore-Tex) laminaat aanbeveelt in geval van gebruik met rugzak. Hier wordt de binnenstof ook verlijmd met het Gore-Tex.
Dat geeft een sterker geheel.
... Do not fear! It's just that 29 inch wheel rider, rolling over everything in his path.
He won't hurt you, but he might just twist your arm a little!
He won't hurt you, but he might just twist your arm a little!
1. Als je shirt al 3 jaar oud is, is het misschien toe aan vervanging??? (of heb je het bijna nooit aan?)
2. Span je heupband van de rugzak (als die er op zit) goed aan, zorgt ervoor dat de rugzak niet over je rug gaat schuren.
2. Span je heupband van de rugzak (als die er op zit) goed aan, zorgt ervoor dat de rugzak niet over je rug gaat schuren.
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
1. Ik heb het niet al te vaak aan omdat het een wat warmer shirt is met lange mouwen. Het vertoonde eigenlijk nog geen slijtage en nu gaat het ineens heel hard.sneeuwpop schreef:1. Als je shirt al 3 jaar oud is, is het misschien toe aan vervanging??? (of heb je het bijna nooit aan?)
2. ik ga het eens proberen..
Re: Gore shirt niet bestand tegen Camelbak?
Ik heb diverse Gore Bikewear shirts en verschillende camelbaks. Ondanks veelvuldig gebruik is er geen enkel teken van slijtage te bekennen. Heb je de heupband wel strak genoeg zitten?Perik schreef:Ik heb sinds kort een drinkrugzak. Na een paar keer gebruiken met mijn Gore Bikewear shirt (lange mouw) begint het shirt ineens enorm te slijten op de rug. Ik vind dit een beetje raar, zeker omdat het om een behoorlijk prijzig shirt gaat. Mag ik er niet vanuit gaan dat fietskleding gebruikt kan worden met een rugzak?
Rob Coenders
Rob Coenders
17 Mei 2012 - Sporten voor Duchenne in het centrum van Ede. met MTB Streetrace, Spectaculaire Sport- en dansdemonstraties en Braderie.
17 Mei 2012 - Sporten voor Duchenne in het centrum van Ede. met MTB Streetrace, Spectaculaire Sport- en dansdemonstraties en Braderie.