Nu is het volgende aan de hand. Mijn LBS (ik noem geen namen om dat dat volgens mij niet van toepassing is) die is nu geen dealer meer . Nu heb ik daar vorig jaar oktober/november een Enduro SL gekocht . Die fiets moest weg , hadden ze nog staan . Dus een scherpe prijs
Nu Begeeft de voorvork het bij de eerste rit al . Dus nieuwe fiets ... Garantie .
Nu zegt Specialized dus glashard ,laat hem maar naar een Specialized dealer gaan . Dan handelen we het daar af. Goeie Service (niet dus)
Specialized doet dus weinig tot geen moeite om dit probleem op te lossen . Ze zijn telefonisch niet of slecht bereikbaar. Terug bellen staat niet in hun woordenboek.
We zijn nu dus Januari, en mijn vork is dus nog steeds niet gerepareert !
Onder tussen is de demper van mijn vriendin haar spes ook geploft . Zelfde verhaal.
En het idiote is dus , dat Specialized wel hun vitrines en reclame spullen wil ophalen bij die winkel , maar als ze er dan toch zijn .... Kunnen ze niet even een vork en een demper meenemen .
Dat is toch ook geen service tegen over je klanten .
Die winkel heeft jarenlang Specialized verkocht , en zal dus wel meer klanten met problemen krijgen . Moet die dan al die klanten doorsturen ?? Goeie service !!!
Dit is ook echt de laatste Specialized geweest die ik gekocht heb....