Niet echt in de buurt van Dordrecht, maar dichterbij dan Bilthoven is Rijwielhandel van Boxel in Galder. www.vanboxel.euSjef schreef:Helaas woon ik niet meer in Enschede. Daar had ik top ervaringen met Ten Tusscher.
Ondanks dat ik mijn bike daar niet gekocht heb uiterst goede service, leendempertje, leenvorkje, goede hulp bij garantiekwesties en mooi spul in de winkel.
Grote onderdelen heb ik er niet zoveel gekocht want de prijzen zijn iets te onscherp.
Verder laatst een keer bij Rijwielpaleis in Bilthoven geweest, meer omdat ik toch in de buurt was. Ze gaven me ook een erg goede indruk. De volgende keer dat er wat aan mijn bike moet gebeuren (balhoofd oid) dan ga ik daar maar eens kijken. Alleen jammer dat het toch nog zo'n 75km sturen is vanaf Dordrecht.
Weet iemand nog een goede LBS in de buurt van Dordrecht? (Bij voorkeur Cannondale dealer)
Oh, en Rob Akkermans heb ik ook goede ervaring mee, leuke techniek clinic en mooie producten (Crossmax XL Lefty bijvoorbeeld)
Wat maakt jouw LBS de perfecte LBS?
Moderator:Beheerders
Ik ga zaterdag weer eens een bezoekje brengen aan Goossens in Borculo (hebben ook een filiaal in Groenlo). Zitten met veel producten net onder de prijs van Bike2Build, welke over het algemeen al niet erg duur is. Bovendien hebben ze er, voor zover ik tot nu toe heb ervaren, een prima service. Ben benieuwd of ze die service ook hoog kunnen houden tijdens de paasdrukte 

- cousin boneless
Mijn LBS is: RoelofsFietsen(.nl), het is een "kleine" speciaalzaak in Arnhem
Het is geen massa winkel en ze kiezen er duidelijk voor de sportieve / professionele markt.
Ze verkopen er geen onzin onderdelen/merken en geen onzinnige verkoop praatjes.
Ik heb er niet zoveel problemen mee om hier af en toe wat van mijn €-tjes achter te laten.
Het is geen massa winkel en ze kiezen er duidelijk voor de sportieve / professionele markt.
Ze verkopen er geen onzin onderdelen/merken en geen onzinnige verkoop praatjes.
Ik heb er niet zoveel problemen mee om hier af en toe wat van mijn €-tjes achter te laten.
"place nifty remark here"
- mr.Monster
Mee eens, xcycletracks is geen geweldige winkel, weinig klantvriendelijk. Stappenbelt Zwolle daarintegen is een fijne zaak, willen graag iets voor je doen.cHoc schreef: Het is idd een kleine zaak, mijn ervaring over zijn verstand van zaken en service is anders.
beetje mosterd na de maaltijd, is al een uode topic, maar ja frustratie he.