Kermis politie
Moderator:Beheerders
topunt van mij is toch echt wel het bekeuren van zonder licht fietsen..
TERWIJL IK NIET EENS AAN HET FIETSEN WAS!!
Verhaal: Ik was aan het biken met een buurjongen van me, hij werd aan gehouden wegens fietsen zonder licht, in die tussentijd had ik mijn bike tegen de muur geparkeerd om de hoek.. wat ze feitelijk nooit konden zien.. mij of dat ik zonder licht fietste,, maarjah oom agent en zijn maatje vonden het niet eerlijk voor mijn buurjongen dat hij als enige een bekeuring kreeg, waaardoor ik met mijn stomme kop, ook nog andwoorde dat ik ook had gefiets zonder enige verlichting.. stom stom stom, hoppa 25 euro's die je in je bike had kunnen stoppen.
heb ik er van geleerd? : JA!
Groeten Daan
TERWIJL IK NIET EENS AAN HET FIETSEN WAS!!

Verhaal: Ik was aan het biken met een buurjongen van me, hij werd aan gehouden wegens fietsen zonder licht, in die tussentijd had ik mijn bike tegen de muur geparkeerd om de hoek.. wat ze feitelijk nooit konden zien.. mij of dat ik zonder licht fietste,, maarjah oom agent en zijn maatje vonden het niet eerlijk voor mijn buurjongen dat hij als enige een bekeuring kreeg, waaardoor ik met mijn stomme kop, ook nog andwoorde dat ik ook had gefiets zonder enige verlichting.. stom stom stom, hoppa 25 euro's die je in je bike had kunnen stoppen.
heb ik er van geleerd? : JA!

Groeten Daan
Normal people worry me.
Bah Bah, wat een lompe actie.
Zelf heb ik paar Knog ledjes op m'n bike. Silicone behuizing, elastisch, dus geen krassen, geen houdertje en blijft perfect zitten. Natuurlijk kun je er geen steek mee zien, maar je wordt wel gezien.
Ideaal,
maar goed, agenten op een scalpel lokken natuurlijk wel een wedstrijdje uit. Die fiets is immers ontworpen om slipsporen op de straat te maken. Zelf ben ik niet zo stom om dergelijke dingen uit te lokken. Ik vind een parkeer boete al pijnlijk zat. Laat staan dat ik de agenten op stang ga jagen.
Overigens heb ik geprobeerd om geflitst te worden op de bike, maar volgens mij reageren flitsers hier niet op, jammer. Mooie grijns op de foto had ik ze wel gegund..
mzzl
Gene
Zelf heb ik paar Knog ledjes op m'n bike. Silicone behuizing, elastisch, dus geen krassen, geen houdertje en blijft perfect zitten. Natuurlijk kun je er geen steek mee zien, maar je wordt wel gezien.
Ideaal,
maar goed, agenten op een scalpel lokken natuurlijk wel een wedstrijdje uit. Die fiets is immers ontworpen om slipsporen op de straat te maken. Zelf ben ik niet zo stom om dergelijke dingen uit te lokken. Ik vind een parkeer boete al pijnlijk zat. Laat staan dat ik de agenten op stang ga jagen.
Overigens heb ik geprobeerd om geflitst te worden op de bike, maar volgens mij reageren flitsers hier niet op, jammer. Mooie grijns op de foto had ik ze wel gegund..
mzzl
Gene
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
Flitsers werken idd niet, die werken op massa.Gène schreef: Overigens heb ik geprobeerd om geflitst te worden op de bike, maar volgens mij reageren flitsers hier niet op, jammer.
Laserguns krijg je wel gemeten, en de bordjes in woonwijken om te checken of je wel degelijk 30 rijdt, die zijn helemaal cool... geweldig als je daar dus je eigen snelheid op ziet... Dan is de blik van automobilisten veel stoerder...

een 2 meter drop off is makelijk mogelijk met 60mm, of de agent het kan of niet is een andervraag.Audwin schreef:Haha maar zowiso, als we een drop maken van 2 meter ofzo, zie ik dat een politie agent met 60/80 mm voorvork? niet zo ff nadoen.
Of hij doet het en gaat keihard op zn bek.
In amsterdam heb ik een luek spelletje.........politie in amsterdam rijden meest al met z'n 2e naast elkaar.......ok gezelig.........tot dat it met een noodgang tussen ze door kom op mijn achter wiel......yahoooooo!!! ze gaan dan meest al voor 100m uit de zaddle en dan geven het op want ik ben er al lang van door.
vraag me af wat voor boete ik eigenlijk zou krijgen???? hehehehe!
TRY,CRASH,TRY,CRASH,TRY,CRASH,TRY,LAND IT!! YEAH BABY.
30€ dat zal je waarscheinlijk hebben gekregen dat kreeg ik iniedergeval.spikey schreef:een 2 meter drop off is makelijk mogelijk met 60mm, of de agent het kan of niet is een andervraag.Audwin schreef:Haha maar zowiso, als we een drop maken van 2 meter ofzo, zie ik dat een politie agent met 60/80 mm voorvork? niet zo ff nadoen.
In amsterdam heb ik een luek spelletje.........politie in amsterdam rijden meest al met z'n 2e naast elkaar.......ok gezelig.........tot dat it met een noodgang tussen ze door kom op mijn achter wiel......yahoooooo!!! ze gaan dan meest al voor 100m uit de zaddle en dan geven het op want ik ben er al lang van door.
ja man.. echt stoer man.. lauw weetjewelspikey schreef:een 2 meter drop off is makelijk mogelijk met 60mm, of de agent het kan of niet is een andervraag.Audwin schreef:Haha maar zowiso, als we een drop maken van 2 meter ofzo, zie ik dat een politie agent met 60/80 mm voorvork? niet zo ff nadoen.
Zal het onthouden als ik in de stad benAudwin schreef:Maar kijk die banden dan, je gaat even het bos in, snel door het mulle zand, en je bent ze kwijt

Je moet maar net een bos voor de hand hebben. Mijn ervaring is dat (behalve inde winter zonder licht) het de politie allemaal geen donder kan schelen en dan krijg ik een waarschuwing. Het interesseert mij echt niet en weg racen al helemaal niet.
Nou, bij ons anders wel:OD'n Helle schreef:Flitsers werken idd niet, die werken op massa.Gène schreef: Overigens heb ik geprobeerd om geflitst te worden op de bike, maar volgens mij reageren flitsers hier niet op, jammer.
Laserguns krijg je wel gemeten, en de bordjes in woonwijken om te checken of je wel degelijk 30 rijdt, die zijn helemaal cool... geweldig als je daar dus je eigen snelheid op ziet... Dan is de blik van automobilisten veel stoerder...
Ze hebben in Hilversum flitspalen langs de fietspaden voor brommers, die staan afgesteld op 30 km per uur.
Elke keer als wij er keihard voorbij racen flits dat ding (heb het eigenlijk maar 2x gedaan).
En natuurlijk doe je dan even snel je broek naar beneden voor de camera

- cyclopedia
- cyclopedia