Kermis politie

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Le Mark

Bericht door Le Mark » zo mei 14, 2006 8:43 am

Wat had je uitgevreten dan? :D
"´prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => broddelaar, knoeier"

Fry

Bericht door Fry » di mei 16, 2006 12:48 pm

Afbeelding

Mathijs

Bericht door Mathijs » di mei 16, 2006 3:31 pm

Ja, Pacific Blue. Die waren pas stoer! :roll:
Mathijs: De Benjamin

Reprox

Bericht door Reprox » vr mei 19, 2006 12:00 am

topunt van mij is toch echt wel het bekeuren van zonder licht fietsen..
TERWIJL IK NIET EENS AAN HET FIETSEN WAS!! :lol:
Verhaal: Ik was aan het biken met een buurjongen van me, hij werd aan gehouden wegens fietsen zonder licht, in die tussentijd had ik mijn bike tegen de muur geparkeerd om de hoek.. wat ze feitelijk nooit konden zien.. mij of dat ik zonder licht fietste,, maarjah oom agent en zijn maatje vonden het niet eerlijk voor mijn buurjongen dat hij als enige een bekeuring kreeg, waaardoor ik met mijn stomme kop, ook nog andwoorde dat ik ook had gefiets zonder enige verlichting.. stom stom stom, hoppa 25 euro's die je in je bike had kunnen stoppen.

heb ik er van geleerd? : JA! :evil:

Groeten Daan
Normal people worry me.

Gène

Bericht door Gène » vr mei 19, 2006 12:57 pm

Bah Bah, wat een lompe actie.

Zelf heb ik paar Knog ledjes op m'n bike. Silicone behuizing, elastisch, dus geen krassen, geen houdertje en blijft perfect zitten. Natuurlijk kun je er geen steek mee zien, maar je wordt wel gezien.

Ideaal,

maar goed, agenten op een scalpel lokken natuurlijk wel een wedstrijdje uit. Die fiets is immers ontworpen om slipsporen op de straat te maken. Zelf ben ik niet zo stom om dergelijke dingen uit te lokken. Ik vind een parkeer boete al pijnlijk zat. Laat staan dat ik de agenten op stang ga jagen.

Overigens heb ik geprobeerd om geflitst te worden op de bike, maar volgens mij reageren flitsers hier niet op, jammer. Mooie grijns op de foto had ik ze wel gegund..

mzzl
Gene
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!

Sven

Bericht door Sven » vr mei 19, 2006 3:02 pm

Gène schreef: Overigens heb ik geprobeerd om geflitst te worden op de bike, maar volgens mij reageren flitsers hier niet op, jammer.
Flitsers werken idd niet, die werken op massa.

Laserguns krijg je wel gemeten, en de bordjes in woonwijken om te checken of je wel degelijk 30 rijdt, die zijn helemaal cool... geweldig als je daar dus je eigen snelheid op ziet... Dan is de blik van automobilisten veel stoerder... ;)

spikey

Bericht door spikey » za mei 20, 2006 9:04 am

Audwin schreef:Haha maar zowiso, als we een drop maken van 2 meter ofzo, zie ik dat een politie agent met 60/80 mm voorvork? niet zo ff nadoen.
Of hij doet het en gaat keihard op zn bek.
een 2 meter drop off is makelijk mogelijk met 60mm, of de agent het kan of niet is een andervraag.

In amsterdam heb ik een luek spelletje.........politie in amsterdam rijden meest al met z'n 2e naast elkaar.......ok gezelig.........tot dat it met een noodgang tussen ze door kom op mijn achter wiel......yahoooooo!!! ze gaan dan meest al voor 100m uit de zaddle en dan geven het op want ik ben er al lang van door.
vraag me af wat voor boete ik eigenlijk zou krijgen???? hehehehe!
TRY,CRASH,TRY,CRASH,TRY,CRASH,TRY,LAND IT!! YEAH BABY.

mr-s
Contacteer:

Bericht door mr-s » za mei 20, 2006 9:21 am

spikey schreef:
Audwin schreef:Haha maar zowiso, als we een drop maken van 2 meter ofzo, zie ik dat een politie agent met 60/80 mm voorvork? niet zo ff nadoen.
een 2 meter drop off is makelijk mogelijk met 60mm, of de agent het kan of niet is een andervraag.

In amsterdam heb ik een luek spelletje.........politie in amsterdam rijden meest al met z'n 2e naast elkaar.......ok gezelig.........tot dat it met een noodgang tussen ze door kom op mijn achter wiel......yahoooooo!!! ze gaan dan meest al voor 100m uit de zaddle en dan geven het op want ik ben er al lang van door.
30€ dat zal je waarscheinlijk hebben gekregen dat kreeg ik iniedergeval.

Rabelista

Bericht door Rabelista » za mei 20, 2006 10:24 am

Maar kijk die banden dan, je gaat even het bos in, snel door het mulle zand, en je bent ze kwijt :|

koekie

Bericht door koekie » za mei 20, 2006 3:16 pm

spikey schreef:

ja man.. echt stoer man.. lauw weetjewel

SebaZ

Bericht door SebaZ » za mei 20, 2006 4:07 pm

Audwin schreef:Maar kijk die banden dan, je gaat even het bos in, snel door het mulle zand, en je bent ze kwijt :|
Zal het onthouden als ik in de stad ben :roll:

Je moet maar net een bos voor de hand hebben. Mijn ervaring is dat (behalve inde winter zonder licht) het de politie allemaal geen donder kan schelen en dan krijg ik een waarschuwing. Het interesseert mij echt niet en weg racen al helemaal niet.

Rabelista

Bericht door Rabelista » zo mei 21, 2006 4:38 pm

D'n Helle schreef:
Gène schreef: Overigens heb ik geprobeerd om geflitst te worden op de bike, maar volgens mij reageren flitsers hier niet op, jammer.
Flitsers werken idd niet, die werken op massa.

Laserguns krijg je wel gemeten, en de bordjes in woonwijken om te checken of je wel degelijk 30 rijdt, die zijn helemaal cool... geweldig als je daar dus je eigen snelheid op ziet... Dan is de blik van automobilisten veel stoerder... ;)
Nou, bij ons anders wel:O
Ze hebben in Hilversum flitspalen langs de fietspaden voor brommers, die staan afgesteld op 30 km per uur.

Elke keer als wij er keihard voorbij racen flits dat ding (heb het eigenlijk maar 2x gedaan).

En natuurlijk doe je dan even snel je broek naar beneden voor de camera :lol:

pietervds

Bericht door pietervds » di mei 23, 2006 8:03 pm

op de foto's is leuk te zien dat er in een VOETGANGERSGEBIED toezicht wordt gehouden door een BIKEteam. over het goede voorbeeld geven gesproken
Orbea Lanza o6 custom
Batavus old school racefiets pro x-chromo (campagnolo afmontage)

Rabelista

Bericht door Rabelista » do mei 25, 2006 8:02 am

Idd :lol:

cyclopedia

Bericht door cyclopedia » ma jul 24, 2006 10:54 am

Afbeelding

ik spotte ze van de week nog op 'n Santos.
Ow ja het kost 6 agenten te fiets om 1 fietsendief te krijgen..

tist

Bericht door tist » ma jul 24, 2006 5:36 pm

Hier in Kortrijk rijden ze rond met Marzocchi Bomber vorkjes :roll:

Mvg

Grobbebol

Bericht door Grobbebol » ma jul 24, 2006 7:54 pm

Die Santosjes zijn wel met Rohloff naaf...F*#KING duur fietsie dus...dat worden een boel bekeuringen uitschrijven :roll:

cyclopedia

Bericht door cyclopedia » di jul 25, 2006 11:43 pm

Grobbebol schreef:Die Santosjes zijn wel met Rohloff naaf...F*#KING duur fietsie dus...dat worden een boel bekeuringen uitschrijven :roll:
wel rohloff of gewoon een nexus? Ik zal een keer inhouden als ik ze inhaal om even te kijken.

Grobbebol

Bericht door Grobbebol » za jul 29, 2006 4:51 pm

De meeste hebben rohloff, een enkele nexus...

Le Mark

Bericht door Le Mark » za jul 29, 2006 5:08 pm

Hier rijden ze gwn op mtbs met slicks eronder, deore afgemonteerd
"´prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => broddelaar, knoeier"

Plaats reactie