Adventurebikes is niet meer...

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
van den Mountainh
Adventurebikes is niet meer...

Bericht door van den Mountainh » ma aug 02, 2010 6:50 pm

Adventurebikes heeft zaterdag 1aug zijn deuren dicht gedaan.
Persoonlijk vind ik dit erg jammer, ik en anderen werden daar altijd perfect geholpen zelfs als je je spullen er niet had gekocht.

John en Bart bedankt!

Bartacus

Bericht door Bartacus » ma aug 02, 2010 7:15 pm

Ja, het eind van een tijdperk van ouwehoeren over fietsen en de rest. Gelukkig hebben we de foto's nog.....

John, Bart, bedankt voor de koffie en goede zorgen!

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » wo aug 11, 2010 12:03 pm

Adventure Bikes gaat inderdaad voorgoed sluiten, maar nu nog even niet!
Deze week houden de mannen nog een grote leegverkoop, alles moet eruit en gaat tegen spotprijzen weg. Heb je nog een Cannondale racefiets, helmen, shimano/sidi/suplest schoenen, banden of exclusieve spulletjes (Chris King, Hope, ...) nodig, sla je slag nu het nog kan!!

http://www.adventurebikes.nl/

ps. als je denkt dat dit riekt naar vriendjespolitiek en reclame: dat klopt!
ps2. Ik hoop van harte dat John en Bart na deze week de rust vinden die ze verdienen en daarna met hernieuwde zin aan hun nieuwe baan beginnen!

Xircuit
Contacteer:

Bericht door Xircuit » wo aug 11, 2010 12:14 pm

Jammer zeg, zeker voor z'on sympathieke winkel. 't valt schijnbaar niet mee, en de crisis zal er ook inhakken.

@ Staalmans: Perma-sticky-mega-IP-ban is onderweg!
Ich Heisse Super Fantastisch!

BLRacing

Bericht door BLRacing » wo aug 11, 2010 12:54 pm

Xircuit schreef:Jammer zeg, zeker voor z'on sympathieke winkel. 't valt schijnbaar niet mee, en de crisis zal er ook inhakken.
Welke crisis? Volgens mij gaat het momenteel juist uitstekend met de fietsenbranche. Ik ken enkele winkels waar de fietsen niet aan te slepen zijn en daar zitten ook cannondale, spez en trek handelaren bij. Er was enkele maanden geleden zelfs een nieuwsitem over bij het NOS-journaal. En dan heb ik het nog niet eens gehad over ahum e-bikes.

Anyways, jammer dat ze moeten sluiten maar dat hoort ook bij het ondernemerschap. Ik heb goede verhalen over hun gehoord maar ben er verder nooit geweest.

B-man1975
Contacteer:

Bericht door B-man1975 » wo aug 11, 2010 3:31 pm

Ondanks alle positieve berichten in de media, is dus gebleken dat voor de kleine ondernemer (met een specifiek en zeer kritsche doelgroep) lastig is om het hoofd boven water te houden.

Lijkt me best een moeilijk besluit om na 10 jaar, de deuren van je toko te (moeten) sluiten. Hopelijk geeft dit die welverdiende rust en mogelijkheid tot heel veel nieuwe avonturen

John en Bart, bedankt voor de 10 jaar opvang, onderdak, mooie avonturen en herinneringen.

PS..........(Lijk Coen wel) Deze week tot zaterdag 14 augustus van 10:00 tot16:00 is inderdaad totale leeg verkoop. Alles moet weg en gaat weg. Dus als je nog iets wilt hebben(voor weining), tot zaterdag.

Bij elke aankoop as zaterdag een gratiszz negerzoen trouwens!!!!!!!

Pikey

Bericht door Pikey » wo aug 11, 2010 3:41 pm

Moet je opletten, zal het daar zaterdag heel druk zijn met mensen die op zoek zijn naar lekker goedkope spulletjes. Had de zaak dan wat eerder gesteund... 8)

Gène

Bericht door Gène » wo aug 11, 2010 9:57 pm

Inderdaad goeie koopjes. Helaas ligt Veenendaal niet naast mijn deur :( Overigens is het altijd jammer om te zien dat een winkel moet sluiten die goede klantenkring heeft.
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!

Xircuit
Contacteer:

Bericht door Xircuit » do aug 12, 2010 11:34 am

BLRacing schreef:
Xircuit schreef:Jammer zeg, zeker voor z'on sympathieke winkel. 't valt schijnbaar niet mee, en de crisis zal er ook inhakken.
Welke crisis? Volgens mij gaat het momenteel juist uitstekend met de fietsenbranche. Ik ken enkele winkels waar de fietsen niet aan te slepen zijn en daar zitten ook cannondale, spez en trek handelaren bij. Er was enkele maanden geleden zelfs een nieuwsitem over bij het NOS-journaal. En dan heb ik het nog niet eens gehad over ahum e-bikes.
Ja, de fietsenbranche floreert, zonder meer. Maar toch kampt deze branche evengoed met problemen als financieringbeperkingen zoals andere. Daarnaast, de fietsenbranche groeit grotendeels door de vergrijzing, 50+ers die met de vut gaan en een racer / mtb kopen, of een e-bike. Dat is niet het type klant waar AB het van moest hebben, lijkt mij. Maar goed, dat is speculeren, want ik ken de exacte problemen in kwestie niet.

Pino

Bericht door Pino » do aug 12, 2010 11:42 am

Als ik het zo lees (ben er zelf nooit geweest), werd er in de zaak vooral geleuterd.

Daar wordt geen brood mee verdiend.

Xircuit
Contacteer:

Bericht door Xircuit » do aug 12, 2010 11:49 am

Zo, de eerste genomineerde voor de DP zuurpruimaward 2010 is genoteerd!

Pino

Bericht door Pino » do aug 12, 2010 12:13 pm

Xircuit schreef:Zo, de eerste genomineerde voor de DP zuurpruimaward 2010 is genoteerd!
Degenen die een zuur gevoel krijgen zijn degenen die de illusie hadden dat ze van goede voorlichting konden rondkomen.
Praatjes vullen geen gaatjes.

Oud chinees vraagje: hoe kom je aan een miljoen in de fietsbranche?
Antwoord: met twee miljoen beginnen.

Plaats reactie