Adventurebikes is niet meer...
Moderator:Beheerders
-
Adventurebikes heeft zaterdag 1aug zijn deuren dicht gedaan.
Persoonlijk vind ik dit erg jammer, ik en anderen werden daar altijd perfect geholpen zelfs als je je spullen er niet had gekocht.
John en Bart bedankt!
Persoonlijk vind ik dit erg jammer, ik en anderen werden daar altijd perfect geholpen zelfs als je je spullen er niet had gekocht.
John en Bart bedankt!
Adventure Bikes gaat inderdaad voorgoed sluiten, maar nu nog even niet!
Deze week houden de mannen nog een grote leegverkoop, alles moet eruit en gaat tegen spotprijzen weg. Heb je nog een Cannondale racefiets, helmen, shimano/sidi/suplest schoenen, banden of exclusieve spulletjes (Chris King, Hope, ...) nodig, sla je slag nu het nog kan!!
http://www.adventurebikes.nl/
ps. als je denkt dat dit riekt naar vriendjespolitiek en reclame: dat klopt!
ps2. Ik hoop van harte dat John en Bart na deze week de rust vinden die ze verdienen en daarna met hernieuwde zin aan hun nieuwe baan beginnen!
Deze week houden de mannen nog een grote leegverkoop, alles moet eruit en gaat tegen spotprijzen weg. Heb je nog een Cannondale racefiets, helmen, shimano/sidi/suplest schoenen, banden of exclusieve spulletjes (Chris King, Hope, ...) nodig, sla je slag nu het nog kan!!
http://www.adventurebikes.nl/
ps. als je denkt dat dit riekt naar vriendjespolitiek en reclame: dat klopt!
ps2. Ik hoop van harte dat John en Bart na deze week de rust vinden die ze verdienen en daarna met hernieuwde zin aan hun nieuwe baan beginnen!
Welke crisis? Volgens mij gaat het momenteel juist uitstekend met de fietsenbranche. Ik ken enkele winkels waar de fietsen niet aan te slepen zijn en daar zitten ook cannondale, spez en trek handelaren bij. Er was enkele maanden geleden zelfs een nieuwsitem over bij het NOS-journaal. En dan heb ik het nog niet eens gehad over ahum e-bikes.Xircuit schreef:Jammer zeg, zeker voor z'on sympathieke winkel. 't valt schijnbaar niet mee, en de crisis zal er ook inhakken.
Anyways, jammer dat ze moeten sluiten maar dat hoort ook bij het ondernemerschap. Ik heb goede verhalen over hun gehoord maar ben er verder nooit geweest.
Ondanks alle positieve berichten in de media, is dus gebleken dat voor de kleine ondernemer (met een specifiek en zeer kritsche doelgroep) lastig is om het hoofd boven water te houden.
Lijkt me best een moeilijk besluit om na 10 jaar, de deuren van je toko te (moeten) sluiten. Hopelijk geeft dit die welverdiende rust en mogelijkheid tot heel veel nieuwe avonturen
John en Bart, bedankt voor de 10 jaar opvang, onderdak, mooie avonturen en herinneringen.
PS..........(Lijk Coen wel) Deze week tot zaterdag 14 augustus van 10:00 tot16:00 is inderdaad totale leeg verkoop. Alles moet weg en gaat weg. Dus als je nog iets wilt hebben(voor weining), tot zaterdag.
Bij elke aankoop as zaterdag een gratiszz negerzoen trouwens!!!!!!!
Lijkt me best een moeilijk besluit om na 10 jaar, de deuren van je toko te (moeten) sluiten. Hopelijk geeft dit die welverdiende rust en mogelijkheid tot heel veel nieuwe avonturen
John en Bart, bedankt voor de 10 jaar opvang, onderdak, mooie avonturen en herinneringen.
PS..........(Lijk Coen wel) Deze week tot zaterdag 14 augustus van 10:00 tot16:00 is inderdaad totale leeg verkoop. Alles moet weg en gaat weg. Dus als je nog iets wilt hebben(voor weining), tot zaterdag.
Bij elke aankoop as zaterdag een gratiszz negerzoen trouwens!!!!!!!
- Xircuit
- Contacteer:
Ja, de fietsenbranche floreert, zonder meer. Maar toch kampt deze branche evengoed met problemen als financieringbeperkingen zoals andere. Daarnaast, de fietsenbranche groeit grotendeels door de vergrijzing, 50+ers die met de vut gaan en een racer / mtb kopen, of een e-bike. Dat is niet het type klant waar AB het van moest hebben, lijkt mij. Maar goed, dat is speculeren, want ik ken de exacte problemen in kwestie niet.BLRacing schreef:Welke crisis? Volgens mij gaat het momenteel juist uitstekend met de fietsenbranche. Ik ken enkele winkels waar de fietsen niet aan te slepen zijn en daar zitten ook cannondale, spez en trek handelaren bij. Er was enkele maanden geleden zelfs een nieuwsitem over bij het NOS-journaal. En dan heb ik het nog niet eens gehad over ahum e-bikes.Xircuit schreef:Jammer zeg, zeker voor z'on sympathieke winkel. 't valt schijnbaar niet mee, en de crisis zal er ook inhakken.
Ich Heisse Super Fantastisch!
Degenen die een zuur gevoel krijgen zijn degenen die de illusie hadden dat ze van goede voorlichting konden rondkomen.Xircuit schreef:Zo, de eerste genomineerde voor de DP zuurpruimaward 2010 is genoteerd!
Praatjes vullen geen gaatjes.
Oud chinees vraagje: hoe kom je aan een miljoen in de fietsbranche?
Antwoord: met twee miljoen beginnen.