Een maand geleden moest mijn auto apk gekeurt worden, dus ik ging op mijn fiets naar mijn werk.(s-works enduro 04 ) Ik ben nog geen 3 minuten onderweg ,als ik om had gekeken had ik mn huis nog kunnen zien staan.
Of er komt een Bmw (uit beieren!) recht op me af gereden. Ik begin te zwaaien en te schreeuwen . Want ik kon geen kant meer op . Naast me stond op dat moment een te grote Pick up en voor me kwam die Beemer aan .
Die reed me dus frontaal aan. Ik over de beemer heen op de aanhanger die nog eens achter die Pick up gekoppeld was .
Vervolgens hoorde ik mn fiets nog onder die auto over het asfalt heen schuren. Ik zweer het je das echt geen fijn geluid.
Verders was ik er ook niet al te best aan toe , ik was met mn tand op de railing van de aanhanger geknalt .Dus die was in 2en gebroken . En verders was ik helemaal bont en blauw en had alles gekneust.
Wonder boven wonder stond ik wel weer heel snel op mn benen om te kijken hoe het met mijn fiets was. En om die eikel uit te schelden !
Van mn fiets was weinig over , de voorvork had zo ver over het asfalt gesleept dat ie gewoon open geschuurt was ,het wiel was ook wokkel . en van de rest viel in eerste instantie niet veel te zien.
Maar na schade taxatie 5400 euro schade.....

Toen kwam het verhaal verzekering er bij. want die moest uit gaan keren . en die had waarschijnlijk nog nooit zon fiets gezien.
Dus dat werd een getouwtrek om de boel voor elkaar te krijgen..
Maar dat is uiteindelijk wel gelukt
En die schade expert zei op een gegeven moment zelfs "Als ik een BBQ moet geven voor iedereen die een fiets heeft van meer dan 5000 euro dan zal het heel rustig worden. ;D
Nu dacht ik dus , om het telefoon nummer van die man even op het forum te zetten zodat we met zn allen even een afspraak kunnen maken voor een gezellige BBQ !! (moet wel eerst even de verzekering uitbetalen