deore wielen, verkocht slotje graag

Schuuropruiming? Verkoop hier je fietsen en onderdelen (alleen particulieren).

Moderator:Beheerders

Gesloten
tank24
deore wielen, verkocht slotje graag

Bericht door tank24 » ma jun 22, 2009 5:20 pm

Item: deore zwarte velgrem wielen 28"
Plaats: veenendaal
Staat: gebruikt
Reden van verkoop: is meer city dan atb
Prijs en voorwaarden: 40 euro ofzo
Wijze van verzenden: Afhalen, verzenden na betalen,
Extra Info: wat valt er nog meer te vertellen over het item, niks zie linkje marktplaats
Afbeeldingen: http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 26xref%3D1

that's all folks
Laatst gewijzigd door tank24 op wo jul 01, 2009 6:52 am, 3 keer totaal gewijzigd.

mixer

Bericht door mixer » ma jun 22, 2009 5:30 pm

Check pb!

casper937

Bericht door casper937 » ma jun 22, 2009 10:13 pm

Doe mij die Rocky maar. Leuk voor mijn vriendin. Ik zal je ook even PBen

tank24

Bericht door tank24 » di jun 23, 2009 7:42 am

voorlopig gereserveerd voor eddy the eagle, als je binnen 1 minuut reageert dan verdien je dat hahaha :)

casper937

Bericht door casper937 » di jun 23, 2009 7:44 am

Laat maar weten of hij nog vrij komt dan.

8)

mixer

Bericht door mixer » di jun 23, 2009 7:09 pm

Dan was ik tweede denk ik :lol:

dré

Bericht door dré » di jun 23, 2009 7:54 pm

mixer schreef:Dan was ik tweede denk ik :lol:
2e na mij denk ik :D

tank24

Bericht door tank24 » wo jun 24, 2009 9:39 am

van eddy al een tijd niks gehoord...reservering gaat over naar casper (die komt vanavond kijken

wie het eerst het meest daadkrachtigs is die krijgt hem 8) ben al te vaak de mist ingegaan met dingen reserveren voor mensen die niet meer komen. nu heb ik wel het gevoel dat dat bij eddy anders is maar toch...beleid :angelnot:

Eddy_the_Eagle

Bericht door Eddy_the_Eagle » do jun 25, 2009 12:52 am

van eddy al een tijd niks gehoord...
Eénmaal andermaal...
reservering gaat over naar casper (die komt vanavond kijken wie het eerst het meest daadkrachtigs is die krijgt hem ben al te vaak de mist ingegaan met dingen reserveren voor mensen die niet meer komen. nu heb ik wel het gevoel dat dat bij eddy anders is maar toch...beleid
De volgende keer als dit soort regels gehanteerd worden, wil ik daar van tevoren van op de hoogte gesteld worden (zakelijk gezien wel zo fair, daar bestaan algemene voorwaarden voor). Ben ik blij dat ik 's nachts niet alvast het geld heb overgemaakt...

Bedankt voor deze introductie met totaal ondoorzichtige regels! Ik ga op zoek naar een koopplaats met serieuze en betrouwbare verkopers, maar volgens mij zijn die uitgestorven met het opkomen van internetfora)... I rest my case!

Ik hoop voor Casper dat hij er gelukkig mee wordt!

tank24

rm

Bericht door tank24 » do jun 25, 2009 6:52 am

geen zin om hierop te reageren,

ik wilde gewoon iemand blij maken met een frame waar ik niks meer mee deed. kan er ook niks aan doen dat er zoveel geintersseerde waren. heb geloof ik zeker 30 man in totaal gehad.(in 2 dagen) en ik zag door de bomen het bos niet meer zeg maar. als er dan een iemand bij zit die hem direct zelf wil komen ophalen. lijkt het mij logisch dat ik daar voor kies. scheelt mij weer inpak werk en naar het postkantoor brengen.

Eddy het spijt mij dat het voor jou zo is gelopen. maar 1 mailtje terug op mijn voorstel was afdoende geweest. Zo als ik al eerder heb gezegd, ik heb te vaak dingen voor mensen gerserveerd, waar ik uiteindelijk niks meer van heb gehoord. dus van wie ik het eerste geld heb die krijgt hem. lijkt mij een logisch beleid.

sorry voor een ieder voor het eventueel afgeven van verkeerde signalen, of verkeerd interperteren van signalen

shit nu toch gereageerd 8)

dale c

Bericht door dale c » do jun 25, 2009 7:48 am

ok, hieruit maak ik op dat frame dus verkocht is...jammer.
Ik had je ook een pb gestuurd maar geen reactie gehad :|
Every day, once a day, give yourself a present. It could be a new shirt at the men's store, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot, black coffee

Eddy_the_Eagle

Re: rm

Bericht door Eddy_the_Eagle » do jun 25, 2009 11:24 am

tank24 schreef:geen zin om hierop te reageren,

ik wilde gewoon iemand blij maken met een frame waar ik niks meer mee deed. kan er ook niks aan doen dat er zoveel geintersseerde waren. heb geloof ik zeker 30 man in totaal gehad.(in 2 dagen) en ik zag door de bomen het bos niet meer zeg maar. als er dan een iemand bij zit die hem direct zelf wil komen ophalen. lijkt het mij logisch dat ik daar voor kies. scheelt mij weer inpak werk en naar het postkantoor brengen.

Eddy het spijt mij dat het voor jou zo is gelopen. maar 1 mailtje terug op mijn voorstel was afdoende geweest. Zo als ik al eerder heb gezegd, ik heb te vaak dingen voor mensen gerserveerd, waar ik uiteindelijk niks meer van heb gehoord. dus van wie ik het eerste geld heb die krijgt hem. lijkt mij een logisch beleid.

sorry voor een ieder voor het eventueel afgeven van verkeerde signalen, of verkeerd interperteren van signalen

shit nu toch gereageerd 8)
Het enige dat ik je wil meegeven voor de toekomst is dat je voortaan duidelijk je regels communiceert, i.p.v. ze als een paddestoel de grond uit te laten schieten wanneer het jou uitkomt. Het is een tip voor de toekomst!

Ik vind het jammer en doe er verder niets aan...

tank24

Bericht door tank24 » wo jul 01, 2009 6:52 am

alles verkocht

Gesloten