Te koop: gloednieuw: On-One Inbred Horizontal Dropout Frame 18" White.
Na de aankoop van een singlespeed BMC racefiets ben ik iets te enthousiast geweest en heb meteen een On-One framed gekocht.. en ben pas daarna gaan rekenen hoeveel tijd en geld het mij kost om daar een fiets van te bouwen. Dus...
Mijn prijs is 250 euro en dan gooi ik er ook nog een (gloednieuwe) Cat Eye 10W Spotlight met batterij bij (Cat Eye HL-RC220). Deze is wel voorzien van een Britse stekker, maar met een verloopstekker is dat geen probleem.
Je moet het frame en de Cat Eye wel in Amsterdam op komen halen, opsturen is uiteraard te duur.
On-One Inbred Horizontal Dropout Frame 18" White
Moderator:Beheerders
Re:On-One Inbred Horizontal Dropout Frame 18" White
Zen schreef:
Te koop: gloednieuw: On-One Inbred Horizontal Dropout Frame 18" White.
Na de aankoop van een singlespeed BMC racefiets ben ik iets te enthousiast geweest en heb meteen een On-One framed gekocht.. en ben pas daarna gaan rekenen hoeveel tijd en geld het mij kost om daar een fiets van te bouwen. Dus...
Mijn prijs is 250 euro en dan gooi ik er ook nog een (gloednieuwe) Cat Eye 10W Spotlight met batterij bij (Cat Eye HL-RC220). Deze is wel voorzien van een Britse stekker, maar met een verloopstekker is dat geen probleem.
Je moet het frame en de Cat Eye wel in Amsterdam op komen halen, opsturen is uiteraard te duur.
Ik heb geen interesse en weet niet of je op de verzekering of rembours doelt maar gewoon verzenden is 5,50. Ook voor een compleet frame. Vanaf 5kg wordt het meer. Dat het lastig in te pakken is is wat anders natuurlijk...
Succes.
Ik ben wel geintereseerd,mischien kunnen we ff ophooken om ff te kijken in iedergeval,ik woon ook in amsterdam..
@ SITH... ik ben vandaag (vrijdag) gewoon thuis. Je kunt langskomen wanneer je wilt. Stuur effe een mailtje naar me...
Sorry, naar: studio4degrees@xs4all.nl of bel 6207056
Nog steeds te koop!!!