minion
Moderator:Beheerders
maar ik weet niet hoe hard jij gaat... Maar ik denk dat half zo hard als jou niet zo moeilijk is, als jij 1:30 op winterberg rijdt dan zou ik er 2:15 over mogen doen en dat haal ik met gemak.
Heb weleens gehoord dat bij de autosport het 80% aan de auto ligt en 20% aan de rijder. Bij DH is het eerder andersom, 80%rijder en 20% materiaal. De 80% rijder wordt beter wanneer die vertrouwen heeft in zijn materiaal. Als je om dit vertrouwen te hebben/krijgen nadenkt over dingen als velgbreedte dan kan het wellicht nuttig zijn.
Heb weleens gehoord dat bij de autosport het 80% aan de auto ligt en 20% aan de rijder. Bij DH is het eerder andersom, 80%rijder en 20% materiaal. De 80% rijder wordt beter wanneer die vertrouwen heeft in zijn materiaal. Als je om dit vertrouwen te hebben/krijgen nadenkt over dingen als velgbreedte dan kan het wellicht nuttig zijn.
lol @ letterlijk nemen
Maar ik blijf erbij dat het nut van de discussie velgbreedte absoluut in het niet valt bij het nut van gewoon je remmenvaker loslaten.
Mensen maken zich druk over het soort banden waar ze mee rijden en velgbreedte terwijl ze bij lange na niet tegen de rand van het kunnen van hun huidige materiaal aanrijden.
En als je velgbreedte moet bijdragen aan je zelfvertrouwen zit je volgens mij niet met de goede instelling op de fiets.

Maar ik blijf erbij dat het nut van de discussie velgbreedte absoluut in het niet valt bij het nut van gewoon je remmenvaker loslaten.
Mensen maken zich druk over het soort banden waar ze mee rijden en velgbreedte terwijl ze bij lange na niet tegen de rand van het kunnen van hun huidige materiaal aanrijden.
En als je velgbreedte moet bijdragen aan je zelfvertrouwen zit je volgens mij niet met de goede instelling op de fiets.
SlapHappy
maak ik hieruit op dat het jou (tot op zekere hoogte, lekker vaag) niet uitmaakt met wat voor profiel en compound je rijdt?
Ik heb zelf bijvoorbeeld toch meer vertrouwen in een minion dhf dan een high roller.
Ik denk zelf dat in bijvoorbeeld winterberg het compound belangrijker is dan het profiel, maar dan nog steeds zal een wetscream in winterberg niet werken ook al is het een super tacky.
Ik heb zelf bijvoorbeeld toch meer vertrouwen in een minion dhf dan een high roller.
Ik denk zelf dat in bijvoorbeeld winterberg het compound belangrijker is dan het profiel, maar dan nog steeds zal een wetscream in winterberg niet werken ook al is het een super tacky.
- Pieter en zijn V10
- Berichten:1784
- Lid geworden op:zo sep 12, 2004 8:32 pm
Had je toch tijdens de IXS iets beter moeten kijken waar een paar snelle gasten mee reden. Waren wel afgeknipte maar toch.Djamgils schreef:maak ik hieruit op dat het jou (tot op zekere hoogte, lekker vaag) niet uitmaakt met wat voor profiel en compound je rijdt?
Ik heb zelf bijvoorbeeld toch meer vertrouwen in een minion dhf dan een high roller.
Ik denk zelf dat in bijvoorbeeld winterberg het compound belangrijker is dan het profiel, maar dan nog steeds zal een wetscream in winterberg niet werken ook al is het een super tacky.
its all about "being single, seeing double and jumping triples"
- Pieter en zijn V10
- Berichten:1784
- Lid geworden op:zo sep 12, 2004 8:32 pm
Als ik nu wil nadenken en redeneren en lezen en lullen over een velg om dan vervolgens die velg voor 2% van haar mogelijkheden te gebruiken, dan DOE ik dat toch gewoonkevinv10 schreef:Leer eerst allemaal eens fietsen voor je je druk gaat maken over de breedte van een fokkin velg.
Onzinnige discussie...

Da's nu eenmaal part of the game.