Maar zit met volgende vragen:
-Moet je bij een club zijn?
-Krijg je een uci code als je die vergunning hebt?
-Is dit dan bij de belgische wielerbond (www.kbwb-rlvb.be )
-....
Meer info hierover zo super tof zijn

greets,
the joker
Moderator:Beheerders
Ik zeg toch helemaal niet dat ik bk ga worden, ik gaf een vb.Ik rijdt nog altijd grotedeels voor de fun.En er zijn nog een pak betere juniors dan mij. Maar 150euro vindt ik ook idd veel.Space Man Spiff schreef:is da voor de volle 3 wedstrijden de moeite? kpijs150 euro ver ne junior. en denk je dat je belgisch kampioen gaat worden? de concurrentie is niet te onderschatten.
Je wil een vergunning (licentie) om te downhillen zodat je verzekerd bent. De 3 euro extra of in duitsland geloof ik 5 euro t.o.v. een licentiehouder is voor een verzekering tijdens het evenement. Dus qua geld krijg je je licentie er op die manier niet uit.the joker schreef:Ik zou graag een vergunning willen hebben voor het downhill in belgie maar ook in andere landen.Zodat ik verzekerd ben en dat ik bij 81 bikes progress niet telkens die 3euro meer moet betalen maar dat dat in die vergunning zit.+bv. Dat als je het belgisch kampioenschap meerijdt dat je dan officieel bekend bent bij de belgische wielerbond, en dat als je eventueel belgisch kampioen zou worden je je trui krijgt.
ooit mischien, Dat kon vroeger maar zo'n 2jaar terug is dit volgens mij verandert. De laatste vergunning die ik ooit aanvroeg (2jaar terug) dus kon niet meer zonder club en daarvoor altijd wel.Nu, ik heb jaren een licentie gehad zonder ooit bij een club gezeten te hebben. Dit dan wel in België.