Hallo
'k Ben hier nieuw dus kweet niet of het in juiste map staat. Wel mijn vraag é als je Hone zuigers hebt, zijn die alleen compatible met centerlock schijven of kan ik die zuigers gerust laten werken op gewone naaf met schijf (vb. hayes) ?
Mvg
Shimano Hone
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
-
Nee je hebt geen centerlock schijven nodig, centerlock schijven heb je alleen ECHT nodig als je een centerlock naaf hebt en disc rijdt, heb je geen van deze dan heb je ze helemaal niet nodig, je kan gewoon elke schijf gebruiken met je Hone remklauwen.
Verder heef Gene gelijk over het gebruiken van schijven van dezelfde merk voor optimale werking, gebruik daarom b.v. 6-gaats Shimano XT schijven...

Deze hebben gewoon dezelfde dikte etc. als de centerlock schijven, maar zijn gewoon 6 gaats...
Verder heef Gene gelijk over het gebruiken van schijven van dezelfde merk voor optimale werking, gebruik daarom b.v. 6-gaats Shimano XT schijven...

Deze hebben gewoon dezelfde dikte etc. als de centerlock schijven, maar zijn gewoon 6 gaats...
Met de juiste adapter kan je zelfs met 6-bouts schijven op centerlock naven rijden ... Maar dan ook alleen op de gewone centerlock (LX, XT, XTR ...), niet op de oversized centerlocck van de Saint naven, da's een grotere diameter centerlock.
Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be