Hope C2 revisie bij HOPE

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Intense uzzi
Hope C2 revisie bij HOPE

Bericht door Intense uzzi » vr mei 18, 2007 12:51 pm

Iemand enig idee wat de complete revisie gaat kosten als ik mijn C2 bij Hope ter reparatie aanbied ?

Dus nieuwe zuigers, o-ringen etc..

alvast bedankt

Gast

Re: Hope C2 revisie bij HOPE

Bericht door Gast » vr mei 18, 2007 1:18 pm

Intense uzzi schreef:Iemand enig idee wat de complete revisie gaat kosten als ik mijn C2 bij Hope ter reparatie aanbied ?

Dus nieuwe zuigers, o-ringen etc..

alvast bedankt
Dan kosten je de uren meer dan het materiaal

Intense uzzi

Bericht door Intense uzzi » vr mei 18, 2007 2:53 pm

Tsja...ben zelf nog niet zo'n kei in het uit elkaar schroeven ( uit elkaar wel, maar in elkaar :oops: )...is nog gedeeltelijke garantie van een fietsenboer...maar was wel benieuwd naar de kosten.

Probleem is dat de o-ringen vervangen zijn, maar toch lekt er nog ergens olie, hij remt wel, maar je voelt niet waar de rem "pakt" en remt pas na 2.5 cm remhendel intrekken, is ontlucht...kunnen het niet vinden..

Iemand bekend met eventuele vaak voorgekomen euvels van de C2 ?

Luc

Bericht door Luc » vr mei 18, 2007 3:34 pm

Zo 'n volledige revisie is echt niet zo moeilijk. Wil het wel voor je doen als je je remmen tot bij mij krijgt. Voor alle zekerheid wel eerst effe bij Hope checken of er voor een C2 nog volledige sets dichtingen en bushings te krijgen zijn.
Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be

Intense uzzi

Bericht door Intense uzzi » vr mei 18, 2007 3:49 pm

Ik ga eens wat info inwinnen...alsmede wat er eventueel kapot kan zijn....denk niet dat een zuiger er zomaar mee kapt of opeens zijn werk niet meer doet, zal wel aan een of andere dichtring liggen...alvast bedankt !!

Hotsnail
Contacteer:

Bericht door Hotsnail » za mei 19, 2007 10:34 am

Bij CRC en bij B2B zijn selkits te verkrijgen.
Ijzeren paarden eten geen haver....

Plaats reactie